“Gott och prisvärt”

Kök: Svenskt, Skandinaviskt, Bar
Bra för: Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Uteservering
Omdömet skrevs 15 september 2023 från mobil enhet

Väldigt god mat och supertrevlig personal. Vi åt den goda fisksoppan och fish and chips som också var toppen. Beställer man mousserande vin får man en egen liten flaska istället för ett litet glas, otroligt prisvärt. Kan varmt rekommenderas.

Datum för besöket: september 2023
Tack KarinBleckert

Omdömet skrevs 9 juli 2023 från mobil enhet

En fantastisk matresa med trevlig personal och ljuvlig fisksoppa. Rent och fräscht.
Ligger precis intill Helsingborgs hamn

Datum för besöket: juli 2023
Tack hassel999
Omdömet skrevs 6 juli 2023

En spontan AW som blev väldigt bra, vädret var nästan perfekt, lite överpriset kan jag tycka men läget kompenserar kanske den del...

Datum för besöket: juli 2023
1  Tack JHE
Omdömet skrevs 29 juni 2023 från mobil enhet

Mycket god Fish and chips. Vällagad och snyggt upplagt och så god!
Personalen väldigt trevlig och tillmötesgående. Trevlig atmosfär och trevnad. Kommer gärna tillbaka!

Datum för besöket: juni 2023
Tack 487andersl
Omdömet skrevs 11 augusti 2022

Missa inte denna krog i direkt anslutning till hamnen. Bästa servicen jag upplevt på länge med personal som får en att känna sig välkommen om väl omhändertagen "på riktigt". Inte en jättestor meny, men maten på den är riktigt bra. Vårt sällskap åt fisksoppa, vegoburgaren och fläskestekburgaren och alla var supernöjda.

Datum för besöket: augusti 2022
Tack AnnaUppsala

Resenärer som tittade på Pub Ro tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Pub Ro? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.