“Toppen”

Bra för: Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Uteservering
från mobil enhet
Väntande omdöme

Otroligt god mat och supertrevlig personal. Plötsligt började det regna och åska men vips fälldes tak och väggar ut så vi kunde sitta kvar i lugn och ro. Hit kommer vi gärna igen

Datum för besöket: augusti 2022
Tack KarinBleckert

Omdömet skrevs 4 juli 2022 från mobil enhet

Deras Danska fläskestek är så god, helt perfekt knaperstekt och riktigt god rödkål! Som om mamma gjort den helt enkelt men allra bäst är nog deras fisksoppa och det fantastiska läget i Norra hamnen

Datum för besöket: juli 2022
Tack mariestenshammer
Omdömet skrevs 13 mars 2022 från mobil enhet

Gemytligt och väldigt familjärt ställe i hamnen. Pub stuk med riktigt trevlig personal som gör att man känner sig välkommen. När det kommer till maten så är den riktigt bra. Känns hemlagat med bra smak.
Den maten med den smaken till vettiga prisr, fantastiskt bra! Deras heta räkor till förrätt är nog de bästa jag ätit!
Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: mars 2022
Tack callehob
Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

Jättegod mat från första till sista tugga, från förrätt till efterrätt. Fantastiskt trevlig personal som gör det där lilla extra för att man skall känna sig välkommen. Verkar vara ett omtyckt ställe dit stammisar kommer för lite mat och prat. Vi hade en riktigt bra kväll och vill varmt rekommendera alla hungriga att besöka Pub Ro.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Ulla-Britt L
Omdömet skrevs 16 maj 2021 från mobil enhet

Mysig pub med härlig atmosfär. Personalen är superbra. God mat och dryck. Ligger vid hamnen. Kom ihåg att b söka.

Datum för besöket: maj 2021
2  Tack annahX9793MK

Resenärer som tittade på Pub Ro tittade också på

Helsingör, Helsingoer Municipality

Besökt Pub Ro? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.