“Fantastisk kväll”

Kök: Svenskt, Skandinaviskt, Bar
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Uteservering
Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

Jättegod mat från första till sista tugga, från förrätt till efterrätt. Fantastiskt trevlig personal som gör det där lilla extra för att man skall känna sig välkommen. Verkar vara ett omtyckt ställe dit stammisar kommer för lite mat och prat. Vi hade en riktigt bra kväll och vill varmt rekommendera alla hungriga att besöka Pub Ro.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Ulla-Britt L

Omdömet skrevs 16 maj 2021 från mobil enhet

Mysig pub med härlig atmosfär. Personalen är superbra. God mat och dryck. Ligger vid hamnen. Kom ihåg att b söka.

Datum för besöket: maj 2021
2  Tack annahX9793MK
Omdömet skrevs 4 april 2021

När vi öppnar dörren så möter vi en av personalen med ett leende. Bara där har dom en bra start i mitt förtroende. Innan jag satt mig ner så få jag förfrågan om vad vi vill dricka. Som sagt många restauranger tar för lång tid i denna fas. När förrätten kommer in och första tuggan smakas.. Den är fantastisk. Har gått igenom menyn. Det det är svårt att välja ifrån menyn. Allt är lika gott. Sommar som vintertid. Detta ställe är lite av ett familjärt ställe. Jag känner mig alltid välkommen. Även om det är vinter eller en solig dag så är detta ställe fantastiskt. Personalen är helt underbar.

Efter denna långa recension så rek jag detta ställe alla dagar i vecka .
Bra priser och snabb service

Datum för besöket: april 2021
Tack 542anderso
Omdömet skrevs 4 april 2021

Familjärt och välkomnande! Utmärkt service och väldigt god mat! Bra priser! Här finns något för alla! Älskar detta stället!

Datum för besöket: april 2021
Tack 479myh
Omdömet skrevs 27 september 2020 från mobil enhet

Mysigt litet ställe längst ner i Norra Hamnen. Vi var ett sällskap på 10 personer som alla var mycket nöjda med mat och service. Fläskesteksburgaren var ett väldigt bra alternativ till en traditionell burgare.

Datum för besöket: september 2020
Tack stefans813

Resenärer som tittade på Pub Ro tittade också på

Helsingör, Helsingoer Municipality

Besökt Pub Ro? Berätta vad du tyckte!