“Fantastisk upplevelse”

Kök: Svenskt, Skandinaviskt, Bar
Bra för: Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Uteservering
Omdömet skrevs 4 april 2021

När vi öppnar dörren så möter vi en av personalen med ett leende. Bara där har dom en bra start i mitt förtroende. Innan jag satt mig ner så få jag förfrågan om vad vi vill dricka. Som sagt många restauranger tar för lång tid i denna fas. När förrätten kommer in och första tuggan smakas.. Den är fantastisk. Har gått igenom menyn. Det det är svårt att välja ifrån menyn. Allt är lika gott. Sommar som vintertid. Detta ställe är lite av ett familjärt ställe. Jag känner mig alltid välkommen. Även om det är vinter eller en solig dag så är detta ställe fantastiskt. Personalen är helt underbar.

Efter denna långa recension så rek jag detta ställe alla dagar i vecka .
Bra priser och snabb service

Datum för besöket: april 2021
Tack 542anderso

Omdömet skrevs 4 april 2021

Familjärt och välkomnande! Utmärkt service och väldigt god mat! Bra priser! Här finns något för alla! Älskar detta stället!

Datum för besöket: april 2021
Tack 479myh
Omdömet skrevs 27 september 2020 från mobil enhet

Mysigt litet ställe längst ner i Norra Hamnen. Vi var ett sällskap på 10 personer som alla var mycket nöjda med mat och service. Fläskesteksburgaren var ett väldigt bra alternativ till en traditionell burgare.

Datum för besöket: september 2020
1  Tack stefans813
Omdömet skrevs 26 september 2020

Mycket trevlig personal och avslappnad atmosfär.
Trevlig hamn känsla. Rekommenderar varmt detta ställe. Här känner man sig verkligen välkommen

Datum för besöket: september 2020
Tack gofisen
Omdömet skrevs 23 augusti 2019 från mobil enhet

Mysigt ställe med trevlig personal. Underhållande trubadurer.
Maten...hm... fisksoppan var krämig och god, men upplevdes mer som vegetarisk... fiskbitarna var få men fisket den dagen var kanske inte så lyckad?
Skaldjurspastan...Hm smaken var god men den var lite blaskig. Med lite mer omsorg så man fått till en krämigare konsistens så hade det varit en höjdarrätt.
Kommer vi fler gånger. Ja för att dricka ett glas men äta är tveksamt.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack HeidiRos

Resenärer som tittade på Pub Ro tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Pub Ro? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.