“Riktigt bra mat!!!”
Omdöme om Banh Mi King

Banh Mi King
Rankad som nr 48 av 337 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Maten var helt fantastisk! Jag tog en räksallad som var över förväntan! Glasnudlar, räkor, morötter, rädisor, fint rostad lök, koriander och massa massa mer! Jag, som annars inte alls är förtjust i sallad, blev förälskad :) gå dit!

Datum för besöket: mars 2017
2  Tack elisahjiz

Omdömet skrevs 15 mars 2018

Enda stället i Helsingborg där vi kunde hitta pho-soppa, blev inte besviken men inte heller frälst. Övriga personer också nöjda.

Datum för besöket: februari 2018
1  Tack Nina L
Omdömet skrevs 27 augusti 2017 från mobil enhet

Streetfood när det är som bäst... Jag har blivit helt beroende av denna fräscha smakrika och nyttiga vietnamesiska mat. Deras biffsallad är en riktig favorit!

Datum för besöket: augusti 2017
2  Tack Quest249449
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Inte första gången vi testar detta, denna gång skulle jag hämta lunch som var förbeställt till en viss tid, tyvärr var det inte klart när jag kom och sedan gick allt i slow motion fick vänta trots att det vart besällt

Datum för besöket: juli 2017
1  Tack JHE
Omdömet skrevs 7 juli 2017 från mobil enhet

Förväntar man sig lyxrestaurang har man gått fel. Men om man förväntar sig snabb streetfood med lyckade smakkombinationer och trevligt bemötande, då har man kommit rätt! Tar oftast salladerna - de är underbara!

Datum för besöket: juni 2017
2  Tack ElinaE759

Resenärer som tittade på Banh Mi King tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Banh Mi King? Berätta vad du tyckte!