“Bra mat och trevlig personal”
Omdöme om Slaktaren

Slaktaren
Boka bord
mån 14/6
20:00
Rankad som nr 1 av 28 Restauranger i Lomma

Ännu en gång, vi blir nöjda vid varje besök . . . mycket god mat och väl omhändertagna av trevlig personal. Rekommenderas verkligen . . .

Datum för besöket: maj 2021
Tack leifjoha

Omdömet skrevs 4 februari 2021

Butik med bra utbud av kött, charkuterier, färdiglagad mat och restaurang med menyn på tavla invid kassan. Inte så många rätter, men bra råvaror och god kökskonst. Trevig vinlista och hygglig service. huvudinriktning på kötträtter.

Datum för besöket: februari 2021
Tack Stefan H
Omdömet skrevs 14 november 2020 från mobil enhet

Trevligt ställe, god mat. Mycket bra vinutbud. Lite hög ljudvolym när vi var där men trevlig upplevelse allt som allt!

Datum för besöket: juli 2020
Tack Jenmarand
Omdömet skrevs 10 november 2020 från mobil enhet

Såg framemot ett härligt besök på slaktaren men blev besviken. Servicen lämnade en del att önska. Personen vid kassan pratade i telefon med ryggen vänd mot disken och restaurangen. Tittade inte ens åt mitt håll och trots att det var flera i köket så kom ingen annan och hjälpte mig. Ca 5-7 min senare då telefonsamtalet var avslutat så fick jag hjälp.
När jag väl fick fläsksidan så var maten helt ok men inte mer och således inte värt 124 kr. Hoppas verkligen att jag hade otur idag men oavsett så dröjer det innan jag äter på Slaktaren igen.

Datum för besöket: november 2020
1  Tack 840henrika
Omdömet skrevs 4 november 2020 från mobil enhet

Har varit här flera gånger, och det är helt klart lommas bästa restaurang. Bra mat och dryck, härlig miljö, bra service.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack 453rickardb

Resenärer som tittade på Slaktaren tittade också på

Lomma, Skåne län
Lomma, Skåne län

Lund, Skåne län
Flyingeby, Skåne län

Besökt Slaktaren? Berätta vad du tyckte!