“God mat och fantastiskt läge”
Omdöme om Kajgatan 34

Kajgatan 34
Rankad som nr 4 av 29 Restauranger i Lomma
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Ikväll hade de kvällsöppet så jag passade på att besöka de och beställde ett av deras alternativ för kvällen, kyckling ceasar-burgare tillsammans med ett glas vitt. Fantastiskt gott!

Datum för besöket: juli 2020
Tack AnnaJ3427

Omdömet skrevs 4 juli 2020 från mobil enhet

Vi åt vegetarisk lunch, nöjda med rätterna.
Utsikt vid kanalen, nära Lomma hamn.
Betyg mellan 3-4.
Mysig lokal, konst utställning på väggarna.

Datum för besöket: juli 2020
Tack zobi2016
Omdömet skrevs 21 mars 2020 från mobil enhet

Fantastisk läge i Lomma. Solen sken från blå himmel. Otroligt nog fick vi ett bord för 4 ute vid lunchtid. Det kanske berodde på Corona. Vi beställde 4 grillmackor med ost, skinka och pesto med sallad till. Mycket gott. Det blev en lång lunch i solen. Vi gick därifrån mätta och solbrända.

Datum för besöket: mars 2020
Tack karlsY4999AD
Omdömet skrevs 6 december 2019 från mobil enhet

Grymt goda smaker i en tallrik husmanskost! Kålpudding med potatismos och en grym gräddsås. Tar en tillbaka till farmors matlagning!

Datum för besöket: december 2019
Tack kennethmC7878OR
Omdömet skrevs 24 november 2019 från mobil enhet

Jättemysigt att sitta och fika på uteserveringen och titta på människor. Goda kakor, mackor och gott kaffe. Trevlig personal.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Magnus O

Resenärer som tittade på Kajgatan 34 tittade också på

Lomma, Skåne län
Lomma, Skåne län

Lund, Skåne län

Besökt Kajgatan 34? Berätta vad du tyckte!