“Goda italienska smaker & mysigt.”
Omdöme om Trattoria Casa Mia

Trattoria Casa Mia
Rankad som nr 6 av 68 Restauranger i Ängelholm
Omdömet skrevs 22 september 2020 från mobil enhet

Goda italienska smaker & mysigt. Dock lite väl trångt i dessa tider. Förrätterna var ok ( carpaccion väldigt vattnig men breasolan god) pastan smakade bra för alla. Vi tog bl.a. pasta med kalv, svamp & tryffel= jättegott. Tyvärr inte någon vinlista, vilket är mycket ovanligt så det fick bli husets röda :( men annars gott.

Datum för besöket: september 2020
Tack Sabina_B_700

Omdömet skrevs 13 augusti 2020 från mobil enhet

Bokade bord och kom lite tidigare. Inga problem. Mysig liten innergård. Trevlig personal. Delade en charkbricka med frun. Därför svårt att uttala mig om själva kökets kompetens men brickan var god och väl tilltagen. Barnen delade på en pizza som fick två tummar upp av varje pojke. Annars kanske ingen barnvänlig mat direkt. Mer vuxen smak.

Som helhet, mysigt och trevligt.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Dolph L
Omdömet skrevs 4 augusti 2020

Helt klart Ängelholm bästa restaurang!
Mycket vällagad mat och trevlig personal. Känns tydligt att kocken kan sitt Italien.
Kommer att komma tillbaka många många gånger!

Datum för besöket: juli 2020
Tack Tina F
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Katastrofal service. Högljudd lokal.
Maten är helt ok men tyvärr inte värt det, med tanke på stimmet som blir i lokalen.

Datum för besöket: juni 2020
Tack Bengan0
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Som att vara i Italien!
Mindre intimt ställe med en enkel meny och trevlig personal.
Maten var utsökt! Enkelt och gott. Italien mitt i Ängelholm helt enkelt ❤️

Datum för besöket: juli 2020
Tack 876s_renl

Resenärer som tittade på Trattoria Casa Mia tittade också på

Ängelholm, Skåne län

Besökt Trattoria Casa Mia? Berätta vad du tyckte!