“Ny ägare, supergott!”
Omdöme om Far East Restaurang

Far East Restaurang
Rankad som nr 10 av 68 Restauranger i Ängelholm
Beskrivning: En modern asiatisk restaurang i centrala Ängelholm med huvudinriktning på det vietnamesiska köket.
Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

Om jag förstod rätt så har de nya ägare/personal från denna vecka. Stannade på chans när jag körde förbi, tog med takeaway till familjen.

Var jättegott! Vegetariska vårrullar som måste vart gjorda på plats, stor vårrulle med köttfärs som var uppskattade och barnen sa spontant ”supergoda!” om kycklingspetten som också bättre än vanligt. Tog även två andra huvudrätter till de vuxna och grönsakerna var fräscha och krispiga, bra kött i den som hade det och väldigt god smak på båda två.

Och personalen var supervänliga.
Rekommenderas absolut!

Datum för besöket: september 2020
Tack 245petert

Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Hej!
Vi älskade denna restaurang tills denna dag då vi längtade efter återbesök och köpte take away.
Ledsen att meddela att det var nog den sämsta maten jag ätit på många år.
Vi lagade fick ny rätt. Tyvärr ännu sämre.
Ät inte här! Det är rena katastrofen!
Vet ej bakgrund, ägarbyte?
Synd på så fin restaurang tidigare..
Henrik

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Henrik63666
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Smakrikt, gott och bra kvalité.
Trevlig personal och bra service.
Prisvärt, speciellt vid lunch.
Fin inredning och mysig bakgrundsmusik

Datum för besöket: juli 2020
Tack Bimme70
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Jättegott, fräscht och fina smaker. Prisvärt och trevlig service och miljö. Kommer hit snart igen, helt klart!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Skorpan2014
Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

God mat men ointresserad servitris. Betyget dras ner av kladdiga golv och dåligt påfylld salladsbuffe. Kaffe och kaka fanns inte att få efter maten som lovats. Kan ändå rekommenderas för den goda matens skull. Prisvärd lunch.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack SansiP

Resenärer som tittade på Far East Restaurang tittade också på

Ängelholm, Skåne län

Ängelholm, Skåne län

Besökt Far East Restaurang? Berätta vad du tyckte!