“Bra service även fast vi inte”

Hamnkrogen Ängelholm
Boka bord
sön 6/12
20:00
Rankad som nr 52 av 67 Restauranger i Ängelholm
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Bra service även fast vi inte hade bokat bord. Snabb betjäning och mycket god mat! Åt toast skagen och skaldjursgryta- kan varmt rekommenderas!

Tack gujoem

Omdömet skrevs 24 juli 2020

Personalen är väldigt oklar. Det är öppet in till köket och man kan se att de använder sig av mikrovågsugn till ett flertal rätter. Vitlöksbrödet är halvfabrikat. Potatismoset tar de från ett kylskåp och sätter in i mikron. Inget svenskt kött överhuvudtaget, oavsett vad de säger. Personalen är minderårig och serverar alkohol. Rekommenderas inte.

1  Tack F8504XBHakan
Omdömet skrevs 21 juli 2020

Vi har nog ätit på denna restaurang en tiotal gånger utan att bli besvikna. Maten är vällagad och god. Servicen är ok om än lite svajig. För det mesta bra.
Vi kommer återkomma många fler gånger.

Tack lenaa278
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Vi avnjöt en god middag med dryck. Allt smakade bra och servicen var ok. Mycket att göra för personalen !

Tack ibban1964
Omdömet skrevs 17 juli 2020

Vi blev väldigt besvikna när vi besökte detta ställe. Oxfilén som vi beställde kan knappast ha vart oxfilé. Jag beställde en pastarätt med sås där det skulle vart rödvin i men det var det knappast. Pasta med brunsås var det jag fick. I en av de andra rätterna skulle det vart Västerbottenost och det var det inte heller. Vår gissning var att det var samma sås till pastat som till oxfilén... helt enkelt kasst.

2  Tack P1039BXvictoriat

Resenärer som tittade på Hamnkrogen Ängelholm tittade också på

Ängelholm, Skåne län

Besökt Hamnkrogen Ängelholm? Berätta vad du tyckte!