Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com104 US$
Booking.com109 US$
Priceline109 US$
eDreams109 US$
Travelocity104 US$
Hurb112 US$
Omdömet skrevs 27 september 2020

Rummen va helt ok varken mer eller mindre. Men när vi skulle äta frukost, va baconen iskall! Jag påpekade att det inte fanns någon tång att ta maten med. Fick ett argt och spydigt svar alla får använda sina bestick! Med motiveringen att det va pga corona! Vilket j....a skämt! Bättre att använda din gaffel du ätigt med eller en tång som alla kan använda och sprita sina händer efter? Hon som jobba i köket ska inte ha ett yrke där hon träffar kunder!

Tv på rummet va inte någon höjdare heller då vår va trasig och fick byta rum. Det nya rummet kunde vi se kanal 1 2 och 4.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack kimsN9348XJ
Omdömet skrevs 20 augusti 2020

Bra läge, mycket trevliga flickor i receptionen, rummet ok, tv:n krånglade, dåligt utbud av tv-kanaler, frukosten en besvikelse, kall bacon kalla ägg inga bönor ingen prinskorv eller köttbullar..... man kanske har blivit bortskämd på en annan stor hotellkedja som vet hur en hotellfrukost ser ut.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack kjelllindqvist
Louise A, Gästservice/reception på Best Western Hotell Erikslund, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2020

Tack för att du tog dig tid och engagemang att skriva en recension.

På hela vårt teams vägnar skulle jag vilja be om ursäkt för att vi inte överträffade dina förväntningar. Vi strävar vi varje dag efter att tillhandahålla en förstklassig gästupplevelse. Jag beklagar att så inte var fallet för dig. Vi kommer att med hjälp av dina synpunkter genomföra förbättringar för att säkerställa att vi framöver erbjuder en bättre upplevelse vid frukosten.
Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Man får det man betalar för, vilket stämmer in på hotellet. Har varit på sämre hotell men även på så mycket bättre hotell.

Frukosten var väl fräsch och ok, men inget mer. Äggröran som mannen åt var stabbig, mer åt gelehållet. En del bord var inte avtorkade vid frukosten, lite klibbigt!
Spadelen var helt ok, saknade badrockar och badlakan vilket jag tycker borde ha funnits på alla rum, inte bara standardrummen.
Rummen var väl ok, hade ju ekonomirummen... Vilket märktes, budgetvariant... inte jättfräscha...

Personalen var det som drar ned betygen. Är van att man säger god morgon när kunder passerar på morgonen. Här bemödade sig inte personalen att titta upp.
Vid utcheckning ger det ett seriöst intryck att fråga om allt varit bra, och önska välkommen tillbaka. Inget sånt här

Stort plus var gymet, som var stort fog såg fräscht ut (var aldrig inne på det men hade absolut de maskiner som behövdes)

Ett rasta-hotell som är ok för en natt övernattning vid passering för att åka vidare till annat mål.

1  Tack thereseb324
Anna Bergholtz, Marknadsföring på Best Western Hotell Erikslund, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2020

Hej thereseb324,

Till att börja med vill jag tacka för att du tagit dig tiden att skriva en recension efter din vistelse här hos oss.
Vill också ge dig min största ursäkt över att er vistelse inte blev vad ni hade förväntat er.

Jag blir ledsen när jag läser hur du blivit bemött av personalen. Vi brukar alltid få bra betyg på vår personal och jag vet inte vad som gått fel här. Jag ska se över vem som jobbat under din vistelse så att jag kan ta upp detta med berörd personal.

Hoppas att vi får möjligheten att välkomna dig en annan gång så att vi kan få visa att vi kan bättre!

Bästa hälsningar,

Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Åt panerad fisk med potatisstomp
som var dagens . Maten var kall och helt smaklös ! Salladsbord ganska ok! Torrt bröd! Glest med gäster kanske beroende av Corona?
Kommer inte återvända och ger rådet ” undvik”!

Tack Tessenk

Hej Tessenk,

Tack för ditt omdöme. Jag beklagar att maten inte var till belåtenhet och jag hoppas att du sa till personalen så att vi kunde gottgöra dig på något sätt.

Hoppas att du vill ge oss en chans till!

Bästa hälsningar,

Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Best Western. Sällan dåligt. Det här hotellet ligger bredvid motorvägen. Är du bilburen är det helt ok, men vill du bo centralt, så får du leta vidare. Det ligger en bit utanför Ängelholm, för långt att gå. Det är buss, cykel eller bil som gäller. Hela hotellet är ganska tråkigt 70 tal byggnad. Inget trevligt direkt. Frukost visserligen rikligt, men ganska tråkigt. Inget utöver det vanliga. Sammanfattningsvis ett funktionellt hotell som sugar gott får en natt, men är nog trist om man stannar längre

Tack 457philippf

Hej philippf,

Tusen tack för din feedback. Det gläder oss att höra att du var nöjd med hotellet.
Tyvärr kan vi inte göra så mycket åt fasaden och läget men vi är igång med renovering av några rum nu!
Vi hoppas att vi får möjligheten att välkomna er tillbaka till oss snart igen!

Hälsningar,