Omdömet skrevs 28 januari 2020

Fick ett rum som inte uppfyllde förväntningarna , avsaknad av skrivbord att jobba vid.
Svårt med rapporter i jobbet osv. Restaurang utan rent vegetariskt alternativ men vettiga priser för det som finns.

Rumstips: E6 hörs inte mycket av men de bilar som kommer upp på avfarten hörs väl.
Tack Björn A
Louise A, Sales & marketing på Best Western Hotell Erikslund, svarade på det här omdömetSvarade 14 februari 2020

Hej Björn,

Vad tråkigt att läsa att ditt rum inte uppfyllde dina förväntningar. Vi har olika rumstyper att välja mellan när man bokar.
Restaurangen har nu ett större utbud på vegetariska alternativ då de flesta rätterna går att göra vegetariska/veganska.
Hoppas att vi får välkomna dig snart igen!
Hälsningar Louise

Omdömet skrevs 27 januari 2020

Ett fint ställe att bo på, väldigt trevlig personal! God mat och en stor o fräsch frukost buffé med massor att välja på!
Spaaet var fint och lagom stort. Inte så mycket folk när vi var där vilket va bra. Vi kommer igen redan nästa månad! Tack !!

Tack 635mrsb

Tack 635mrsb för ditt fina omdöme!
Ni är så välkomna tillbaka <3
Bästa hälsningar, Louise

Omdömet skrevs 9 januari 2020 från mobil enhet

Helt ok standard på hotellet och rummen är vad man kan förvänta sig. Vänlig ochvtrevlig personal och gratis parkering framför hotellet. Det finns ett ”Spa” på hotellet med bastur och bubbelpool. Man kan även få behandling om man önskar. Det finns också ett stort gym, vilket tydligen lockar många ur lokalbefolkningen. Det blir därför svårt att kunna koppla av på Spa som hotellgäst med så många gym-besökare. Obegripligt också att man inte får slänga vatten på stenarna i någon av deras bastur.
Sämst på hotellet var deras äggröra. Den var mer som en kompakt omelett. Usch!!

Restyp: Reste i arbetet
Tack Backis63

Hej Backis63,

Stort tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme efter din vistelse här hos oss. Vad kul att läsa att du uppskattade vår personal och parkering.
Varmt välkommen åter!

Med vänliga hälsningar, Louise

Omdömet skrevs 2 januari 2020

Mycket bra hotell. Trots sin närhet till E6 ( 50 m ) så var rummet förvånansvärt tyst från trafikbuller. Frukosten god och fullt tillräcklig för att man skulle bli proppmätt. Rent och välstädat. Ett spa som höll hög klass.

Tack KjellW54
Louise A, Sales & marketing på Best Western Hotell Erikslund, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2020

Hej KjellW54,

Härligt att du uppskattade vårt hotell!

Varmt välkommen tillbaka!

Hälsningar Louise

Omdömet skrevs 16 december 2019

Rent, fräscht och välskött. Trevlig personal som var service inriktade.
Lite tråkig frukost..och avsaknad av minibar på rummet.
Välstädade rum .
Skulle helt klart kunna tänka mig att återvända hit igen.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Marie A

Hej Marie A,

Stort tack för att du tog dig tid att recensera vårt hotell och för det fina betyget vi fick!

Du är varmt välkommen åter.

Bästa hälsningar,
Louise