Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Trevligt hus med stort och väl tilltaget rum beläget vid Rönne Å. Det var fint att gå utmed ån till centrum. Bra med privat parkering på gården. Man kunde också nyttja trädgården och balkongen med kvällssol

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack klaraslena
Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Ett mysigt boende mitt i stan med åläge. Pentry och egen dusch och WC . Frukost får man fixa själv men det är inga bekymmer med detta läge- fullt med trevliga restauranger i närheten. Eller så fixar man själv. Huset är en gammal ombyggd villa och golvet lutar lite men det gör mindre. Vi fick ett rum med balkong utsikt över ån. I pentryt finns det mesta. Kyl micro, plattor kastruller och porslin. Lite snålt med bara två av mugg glas dock. Enkel och bra egenincheckning med betalning vis Swish. Rummet var stort och bra städat. Sängarna var bra. Charmigt och fantastiskt läge. Lätt att hitta parkering. Rekommenderas! Missa inte räksalladen från ostbutiken ett kvarter bort på Storgatan. Så gott! Ät där eller ta med.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack eriko783
Omdömet skrevs 17 maj 2017 från mobil enhet

Trevlig, schysst ägare, mysig lägenhet med pentry, kaffebryggare, spis kylskåp. Rent och snyggt överallt. Dubbelsängen var sne och lutade på högra sidan. Det är det enda jag har att anmärka på. Hotellet har en fin liten trädgård precis vid Rönneå med en brygga.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack SofiaB1793
Omdömet skrevs 23 augusti 2016 från mobil enhet

Mysigt litet lägenhetshotell med charmiga rum.
Ligger bredvid Rönne å och man har tillgång till trädgårdsmöbler i den fina trädgården alldeles vid ån. Nackdel att det inte är handikappvänligt.
Parkeringen på gården kan kännas lite väl liten. Plus för närheten till centrum och flera små restauranger.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack Kristina F
Omdömet skrevs 15 augusti 2016

A room with a view! Vi var ett kompisgäng. 5 rum varav 4 var riktigt stora och med utsikt. Stort rum, som en liten lägenhet med kokvrå. Sommarstugekänsla över boendet. En del skavanker på lister, fönster etc men inget man brydde sig om. Rent och fint. Utsikten från rummet var helt fantastiskt ut mot ån, mysig trädgård vid ån med brygga där vi satt en kväll medan en och annan kanot eller båt sakta åkte förbi. Centralt men tyst. Nära till frukostcafé eller till butiken. Det är här ni ska bo vid Ängelholmbesök!

Rumstips: Satsa på övervåningen om möjligt.
Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Barbro F