Aktiviteter valhall gård camping
Ängelholm Skälderviken Valhall gård ställplats och camping Sverige Ängelholm Skälderviken Valhall gård ställplats och camping
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Ängelholm Skälderviken Valhall gård ställplats och camping
Sverige Ängelholm Skälderviken Valhall gård ställplats och camping
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Uruselt”
Omdömet skrevs 9 augusti 2021 för en vistelse i augusti 2021
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Inget som utlovats finns. Varken dusch, toa, internet, tvättmaskin. Trångt, se bild som är tagen från fönstret på vår hb. 50 cm kvar från vår trätrall till husvagnen bredvid. Sämsta stället ever detta till ett pris av 285 kr/natt. Nästan brottsligt

Datum för vistelsen: augusti 2021
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera