“Stannade till på cafeet efter”
Omdöme om Cafe hemma Hos Blom

Cafe hemma Hos Blom
Rankad som nr 22 av 67 Restauranger i Ängelholm
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Stannade till på cafeet efter en mysig promenad längs med rönne å. Smörrebröden var väldigt goda och prisvärda! Hembakta bakverk.
Trevlig lokal och personal!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack dlovu

Omdömet skrevs 23 maj 2020

Mycket goda smörrebröd på trevlig uteservering med sol. Och man kan titta på folk i rörelse. Inne är det genuint och charmigt med hemtrevlig atmosfär.

Datum för besöket: maj 2020
Tack 34anita_
Omdömet skrevs 16 juli 2019

Så himla mysigt! Älskar Ängelholm och då måste jag bara gå till detta super härliga cafe! Gott kaffe, så goda hemma bakade pajjer o prova gärna luncherna!

Tack Monique H
Omdömet skrevs 7 juli 2019 från mobil enhet

Räkmacka med kaffe kan varmt rekommenderas. Mysig kafémiljö med närhet till centrum och ån som rinner förbi. Ett måste om man är i Ängelholm.

Tack pierreh691
Omdömet skrevs 7 juli 2019 från mobil enhet

Otroligt trevligt café, med stort och gott utbud. Jag tog en laxpaj samt en bulle till efterrätt (som till o med var ljummen!!) kan absolut rekommendera detta café

1  Tack 216annakarinh

Resenärer som tittade på Cafe hemma Hos Blom tittade också på

Ängelholm, Skåne län

Besökt Cafe hemma Hos Blom? Berätta vad du tyckte!