Boka nu, betala på plats
Priceline
Travelocity79 US$
ZenHotels.com82 US$
Omdömet skrevs 29 augusti 2022 från mobil enhet

Vi hade två dubbel rum till familjen och tyckte hotellet fungerade bra. Enklare inredning men väl fungerande och fräscht och rent, nöjda.
Ligger på den gamla flygflottiljen, bra grönområden och sprang på morgonen en trevlig runda ca 2-2,5 km. Lagom då det blir lätt att välja antalet varv efter behov.

Enkel frukost men helt ok. Hade egna ”shots” vilket bra en trevlig detalj (för mycket ingefära för min smak dock ;-) )

Åt middag hör en kväll och maten var bättre än vi trodde den skulle vara (mycket nöjda med denna)

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack M232ARmarkw
Omdömet skrevs 24 juli 2022 från mobil enhet

Läget i parken på gamla F10 området är lugnt och skönt.
Restaurangen toppen, både på kvällen och på frukosten.
Personalen trevlig och hjälpsam.
Sängarna helt ok. Rummen lyhörda. Flera grannar hade hund och det var ett himla liv.
Dörrarna på rummen stängdes väldigt hårt, med rätt högt ljud.
Spa och relax området provade vi inte, men fanns tillgängligt för en extra entréavgift.

Rumstips: Gott om parkering, i anslutning till hotellet.
Datum för vistelsen: juli 2022
Tack 391gunillaj
Omdömet skrevs 12 juni 2022 från mobil enhet

Bra rum med härliga sängar, trevliga omgivningar. Frukosten kunde varit lite bättre men det mesta fanns. Vänlig personal och renligt, receptionen hjälpte till med det vi behövde hjälp med även om man ofta fick stå och vänta vid receptionen en stund.

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack 331andersm
Omdömet skrevs 9 maj 2022

Ett trevligt och lugnt hotell. Inne på Spa avdelningen var det även lugnt . Maten var även god, men personalen borde ha lite bättre kontroll på vad som tar slut på frukosten och fylla på snabbare . Det tog för lång tid .Vi kommer absolut tillbaka .

Datum för vistelsen: maj 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack biittan
Omdömet skrevs 3 april 2022

Bra rum och mycket god mat i restaurangen. Mycket service inriktat kökspersonal som gjorde det lilla extra på min födelsedag. Trevligt hotell med promenadvänlig park utanför, med många gamla vackra träd.

Datum för vistelsen: april 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western