“Höjdarburgare”

Rost Vinyl & Rockbar
Rankad som nr 7 av 67 Restauranger i Ängelholm
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Är inte ngn burgarfantast men detta var otroligt gott. Tog utan tillbehör på själva burgaren o det behövdes inget för burgarna i sig var så goda.

Beställde lökringar o pommes som var krispiga o goda. Lite lite smak på såserna (vitlök, ramslök, tryffel). Övriga 7 som beställde lite djärvare burgare var också mkt nöjda.

Kan inte säga ngt om service o miljö då vi tog take away

Datum för besöket: augusti 2021
Tack majhaj

Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

Bästa burgarna på mycket länge!! Jag, mannen och dottern tog olika hamburgare och vi var alla lika nöjda. Köttet var väldigt saftigt och gott och både pommes frites och sötpotatispommesen var mycket goda. Lokalen var trevlig. Vi bokade bord dagen innan.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Annkickki73
Omdömet skrevs 22 juli 2021 från mobil enhet

Vet inte om det var sommarjobb eller ej, men vi blev mottagna av en tjej som inte gav ett leende på hela kvällen. Utan ett ord så skulle vi följa med ner i källaren som var klaustrofobisk, varm och dåligt ventilerad. Vi fick först sitta på obekväma barstolar men frågade en kille som var servitris (trevlig och tillmötesgående) om vi fick byta och det fick vi. Dock gnisslade alla snurr-stolar i normalhöjd vilket ledde till extremt jobbig ljudnivå ihop med för hög musik.
Maten var god, finns inget att klaga på! Extra plus för det vegetariska utbudet. Men helhetsupplevelsen var långt under förväntan…

Tack nilssoneemelie
Omdömet skrevs 2 juli 2021 från mobil enhet

Vad i matväg slår en riktig hamburgare? Förutom god mat också skön atmosfär och trevlig personal. Både dottern och jag lämnade lunchen proppmätta och nöjda, grämde oss endast över att vi inte orkade efterrätt.

Tack Lotta W
Omdömet skrevs 22 juni 2021

Fler restauranger bör vara såsom denna. Så vänlig service, så god mat lagad från grunden. Uppskattades av både vuxna och barn. Trevlig interiör också!

1  Tack 355selmai

Resenärer som tittade på Rost Vinyl & Rockbar tittade också på

Ängelholm, Skåne län

Ängelholm, Skåne län

Besökt Rost Vinyl & Rockbar? Berätta vad du tyckte!