“God sushi”

A&M Sushi & Coffee Bar Ängelholm
Rankad som nr 13 av 68 Restauranger i Ängelholm
Beskrivning: Välkommen till en kafé med premium kaffe, service och värme.
Beskrivning: Välkommen till en kafé med premium kaffe, service och värme.
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Riktigt gott! Enkel meny men väldigt god sushi för ett bra pris. Vi kommer tillbaka i framtiden

Datum för besöket: juli 2020
Tack martincI4305YF

Omdömet skrevs 9 mars 2020

Betällde hämtmat. Färdigt när jag kom. Överraskande gott jämfört med sushi från andra ställen i sta'n. Proffsigt tillverkat. Blir min favoritleverantör framöver.

Datum för besöket: januari 2020
Tack ulfo596
Omdömet skrevs 6 mars 2020 från mobil enhet

Så god och fräsch sushi, mysig miljö och alltid trevligt bemötande. Finns även sallader med mera för de som inte älskar sushi.

Datum för besöket: mars 2020
Tack Getaway823103
Omdömet skrevs 19 september 2019 från mobil enhet

Super mysigt café som jag verkligen vill rekommendera.
De har en jätte god frukost buffé på torsdagar och fredagar.
Goda kakor, god Sushi lunchmeny
Personalen är trevliga . Man känner sig alltid välkommen.
Fantastisk mysig inredning där man känner sig avkopplad. Definitivt ett ställe man återkommer till ofta

Datum för besöket: september 2019
Tack Lilian M
Omdömet skrevs 26 juli 2019 från mobil enhet

Sushi gjord med om tanke i mysig miljö.Vi åt lunch här och blev över positivt överraskade av detta ställe .
Dom har en egen Soya som man måste prova

Datum för besöket: juli 2019
Tack emanuels449

Resenärer som tittade på A&M Sushi & Coffee Bar Ängelholm tittade också på

Ängelholm, Skåne län

Ängelholm, Skåne län

Besökt A&M Sushi & Coffee Bar Ängelholm? Berätta vad du tyckte!