“Bästa sushin jag ätit.”

A&M Sushi & Coffee Bar Ängelholm
Rankad som nr 13 av 68 Restauranger i Ängelholm
Beskrivning: Välkommen till en kafé med premium kaffe, service och värme.
Beskrivning: Välkommen till en kafé med premium kaffe, service och värme.
Omdömet skrevs 6 mars 2020 från mobil enhet

Så god och fräsch sushi, mysig miljö och alltid trevligt bemötande. Finns även sallader med mera för de som inte älskar sushi.

Datum för besöket: mars 2020
Tack Getaway823103

Omdömet skrevs 19 september 2019 från mobil enhet

Super mysigt café som jag verkligen vill rekommendera.
De har en jätte god frukost buffé på torsdagar och fredagar.
Goda kakor, god Sushi lunchmeny
Personalen är trevliga . Man känner sig alltid välkommen.
Fantastisk mysig inredning där man känner sig avkopplad. Definitivt ett ställe man återkommer till ofta

Datum för besöket: september 2019
Tack Lilian M
Omdömet skrevs 26 juli 2019 från mobil enhet

Sushi gjord med om tanke i mysig miljö.Vi åt lunch här och blev över positivt överraskade av detta ställe .
Dom har en egen Soya som man måste prova

Tack emanuels449
Omdömet skrevs 19 juli 2019 från mobil enhet

Nu har vi ätit sushi av A & M två gånger. En gång på plats och idag som take-out. Båda gångerna suveränt gott. Detta är helt klart ett måste-sälle. Det både ser gott ut och är gott.
Kan varmt rekommenderas.

Tack SwedenAnn
Omdömet skrevs 19 juli 2019

Mysigt café som bjöd på överraskande god sushi. Lagom stora bitar, vackert upplagt och jättegoda! Sushin toppad/dekorerad med rostad lök, chilimajo, vårlök, rödbetsstrimlor och ärtskott. Roliga tillbehör till misosoppan. Egentillverkad soja som var söt och väldigt god (fanns även Kikkomans). Ovanligt mysig lokal (för att vara sushirestaurang), vilket förmodligen beror på den ovanliga kombinationen sushi och café. Rekommenderar verkligen det här stället!

Tack johannas941

Resenärer som tittade på A&M Sushi & Coffee Bar Ängelholm tittade också på

Ängelholm, Skåne län

Ängelholm, Skåne län

Besökt A&M Sushi & Coffee Bar Ängelholm? Berätta vad du tyckte!