Kostnadsfri avbokning till den 21-07-04
Boka nu, betala på plats
Priceline162 US$
Expedia.com162 US$
Orbitz.com162 US$
Omdömet skrevs 15 maj 2021

Vi har bott en del nu på hotell 57 i Ängelholm och det är fräscha rum, bra frukost, kul med pingis-bord och relax-avdelningen. Nära till kullaberg och alltid trevlig personal. Så vi kan varmt rekommendera detta hotell:)

Tack seglarpojken1
Sara Nilsson, Hotelldirektör på Best Western Plus Hus 57, svarade på det här omdömetSvarade 16 maj 2021

Så härligt att ni har varit så nöjda hos oss! Hoppas att vi ses igen när ni besöker Ängelholm. Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 12 maj 2021

Dusch termostaten gick inte att rubba, skålhet vatten. Detta problem upptäckte vi vid läggdags. Tjejen i receptionen, föll med upp och försökte hjälpa oss att vrida. Problemet fördes in i datorn, thats it! Duscha fick vi istället göra på morgonen nere i spa/relax avdelningen....

Tack Maddis75

Beklagligt att termostaten var sönder, tur att det löste sig med duschning i vårt Wellnes. Hade vi haft vaktmästare på plats så hade vi såklart försökt att lösa problemet direkt.
Hoppas att ni i övrigt trivdes hos oss!
Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 11 maj 2021

Ett mycket smakfullt inrett hotell med nästan lite butiquekänsla. Trevlig personal, hög standard på frukosten och mysig liten spaavdelning. Superfint rum med snygg och genomtänkt inredning. Rent och snyggt och nära till stan. Skulle verkligen rekommendera om man ska till Ängelholm.

Tack kulturbloggaren
Sara Nilsson, Hotelldirektör på Best Western Plus Hus 57, svarade på det här omdömetSvarade 12 maj 2021

Ett stort tack för ert fina omdöme om oss! Vi blir så glada över dessa fina ord! Nästa gång ni är i Ängelholm så är ni hjärtligt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 25 april 2021 från mobil enhet

En övernattning med fru. Bodde i rum 316. Fint rum. Fräscht.
Trevligt bemötande i reception. Liten men trevlig wellness. Fin japansk bassäng, högljudd bubbelpool. Men fint.
Fick en tvårätters meny i priset. Förrätt sparris m serranoskinka och för icke köttätande med parmesan.
Den var god men helt ärligt inte något att skryta med.
Rätt enkel, den gör vi betydligt bättre hemma. Ingen gastronomisk upplevelse.
Däremot- frun fick fisk med rödkål etc. Strålande och supergott.
Jag fick skinstekt Bjärekyckling. Kycklingen inget speciellt. Men primörörerna och speciellt Körvelsåsen var magisk. Riktigt god.
Drinkarna efteråt var riktigt bra. Speciellt Lynchburg.
Trevlig vistelse. Jag ger sällan 5 i betyg, men detta var en bra 4a.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack jonasb929

Wow så kul med en stark 4 i betyg:-) Vi är så glada och stolta över vårt fina Hus 57 och så glada och haft Er som våra gäster! Hjärtligt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 21 april 2021

Bra läge mitt i stan fräscht och trevligt. Mycket trevlig och tillmötesgående personal. Bodde här med hund vilket fungerde alldeles utmärkt. Fanns tom lounge där jag fick ta med min pälsvän. Åker gärna tillbaks

Datum för vistelsen: april 2021
1  Tack Bibbi725

Så kul att ni har varit så nöjda hos oss under er vistelse i Ängelholm och på Hus 57!
Välkommen tillbaka till oss!