Priceline
Booking.com133 US$
eDreams133 US$
FindHotel166 US$
Omdömet skrevs 15 februari 2021

Var här för att fira vår bröllopsdag. Vi trodde att det skulle vara större spa-avdelning än det var, fanns "bara" 1 bubbelpool och 1 stilla, varm bassäng.

Men, maten var underbar, personalen var grym och frukost var fantastisk!

Hade dock önskat att det fanns en liten kyl på rummet. Vår fika vi hade med oss fick vi tyvärr slänga eftersom den blev dålig utan kyla under natten.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack EmmaGoteborg1992
Sara Nilsson, Hotelldirektör på Best Western Plus Hus 57, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2021

Ett stort tack för er fina feedback! Vi är inget spa hotell i den bemärkelsen utan har en mindre Wellnes avdelning, med bubbelpool och japansk pool. Vad kul att ni tyckte om vår meny i restaurangen och vår frukost.

Kylskåp har vi endast i våra sviter.

Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 15 februari 2021

En weekend med varmt spa, bekväma sängar o god mat! Närhet till den fina staden med ån som slingrar sig fram. Vandra i Hjärnarp är något vi rekommenderar också! Hotellet har mysig miljö med soffor i varma färger!

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack eturesson

Wow så kul att ni har haft en sådan härlig helg hos oss!
Vi hoppas att få se dig som gäst hos oss igen!

Välkommen tillbaka till Hus 57 och Ängelholm !

Omdömet skrevs 8 februari 2021 från mobil enhet

Jättetrevligt hotel, mysigt, centralt och mycket trevlig personal. Spaet var toppen!!Frukosten var riklig och god Återkommer gärna . Vi var två familjer med stora barn/ungdomar och det fanns något för alla.

Tack pewesch
Sara Nilsson, Hotelldirektör på Best Western Plus Hus 57, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2021

Så kul att ni hade en toppenhelg hos oss! Ni är hjärtligt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 6 februari 2021 från mobil enhet

Hotellet var fint och det var rent o snyggt, frukosten var mycket bra och det ligger centralt i Ängelholm.

Minus får personalen de var sura, hälsade inte när man gick förbi sa inte godmorgon när man kom ner för frukost. Rummen var väldigt små. Priset för ett dubbelrum var för dyrt när där knappt var någon beläggning.

Tack 525christina
Sara Nilsson, Hotelldirektör på Best Western Plus Hus 57, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tack för att du har varit och besökt oss i Ängelholm och Hus 57! Beklagar att du inte var helt belåten med din vistelse, vi jobbar ständigt med att förbättra oss så vi tar till oss av dina åsikter!
Välkommen tillbaka önskar teamet på HUS 57!

Omdömet skrevs 22 januari 2021

Mycket bra hotell i dessa tider med covid och allt. Utmärkt frukost.
Litet men bra gym. Frukosten var väldigt god och med bra service och varierande utbud. Servicen vid in och utcheckning var både bra och smidig

Tack magnuserikss0n
Sara Nilsson, Hotelldirektör på Best Western Plus Hus 57, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2021

Wow, tack för härlig feedback! Vi är så glada att ni varit hos och att ni har varit så nöjda. Hoppas att ni besöker oss igen!