Omdömet skrevs 1 juli 2018 från mobil enhet

Här vill man vara! Superfräscht! SPA som ingår! Trevlig personal. Är jag i närheten och behöver hotell nämner gång. Så kommer jag definitivt att boka här! Ingen tveksamhet! Har inte provat resturangen än. Men förhoppningsvis ikväll!

Bodde här: juli 2018, reste med familjen
1  Tack Largus34
Sara N, Hotelldirektör på Best Western Plus Hus 57, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2018

Tack! Alltid lika roligt att läsa positiv feedback. Välkommen åter.

Omdömet skrevs 24 juni 2018 från mobil enhet

Fräscht och stilrent. Litet men fint spa och kul ”lekhörna” med fussballspel. God frukost dock utan sojamjölk. Sparsmakat med laktosfria alternativ.
Personalen korrekt, men inte mer. Billigare att parkera på skolan i närheten än hotellets parkering.

Tack Sara L

Hej!

Tack för fin feedback om vårt hotell. Välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 15 juni 2018 från mobil enhet

Vi bodde bara en natt men oavsett så trivdes vi jätte bra. Härligt och fräscht rum. Trevlig personal och god frukost. Trevliga restauranger alldeles i närheten av hotellet. Hann aldrig med gym och spa men var och kollade in det och de så fräscht och inbjudan ut. Återkommer mer än gärna.

Tack Marie-Louise F
Sara N, Manager på Best Western Plus Hus 57, svarade på det här omdömetSvarade 17 juni 2018

Hej!

Tack för fina ord om vårt hotell och restaurang!

Välkomna tillbaka.

Mvh Hus 57

Omdömet skrevs 14 juni 2018 från mobil enhet

Det är ett bra och prisvärt hotell med trevlig och hjälpsam personal. Rummet (superior) vi hade var fräscht och verkade hyfsat nyrenoverat. Frukosten var inte vad jag är van vid på ett Best Western. Det fanns ingen vanlig mjölk att tillgå vid frukostflingorna, utan bara naturell yoghurt eller fil. Bra att det fanns naturella havre och laktosfria alternativ. Det fanns ingen sill eller lax att ha till äggen.
Jag är besviken över frukosten, men det är definitivt ett bra ställe att stanna på!

Tack iEriksson
Sara N, Manager på Best Western Plus Hus 57, svarade på det här omdömetSvarade 14 juni 2018

Tack för feedback. Det skall finans både sill och vanlig mjölk på frukosten, så där vet jag inte vad som kan ha gått fel vid din vistelse, något jag skall kolla upp.

Hoppas att vi får en chans till att visa dig att vi kan bättre!

Omdömet skrevs 13 juni 2018 från mobil enhet

Nytt och mycket fräscht. Fantastiskt sköna sängar bäddade med riktigt fina sängkläder av hög kvalitet. Ett generöst badrum. Även en liten, liten minibar med vattenkokare. Bra AC där du själv väljer temperatur.
Trevlig o glad personal. Parkering i garage mot avgift samt även på innergården.
Även ett stort plus för restaurangen integrerad med hotellet. Vi åt en otroligt god sallad med oväntade och rika smaker.
Här serverades även den generösa frukosten som innehöll allt och lite till.
Gym o litet spa i källaren som vi dock inte provade. Hotellet ligger nära city och bra restauranger.
Hit återkommer vi gärna!

1  Tack Åsa P

Tack Åsa för fin feedback! Alltid lika roligt att läsa när gäster är nöjda.

Välkomna tillbaka!