“Gott och prisvärt ”
Omdöme om Yazhou

Yazhou
Rankad som nr 27 av 68 Restauranger i Ängelholm

Var på genomresa och valde Yazhou och det blev vi mycket nöjda med. Allt var gott och fräscht. Sushin var helt ok och det fanns både dumplings, mongolisk barbecue, grönsaker och asiatiska varmrätter. Dessutom fanns glass och frukt samt kaffe efter maten. Väldigt prisvärd buffé där dessutom dricka ingick.

Datum för besöket: september 2020
Tack 955christelb

Omdömet skrevs 14 juli 2020

Smaklös mat, dåligt påfyllt, trasig läskmaskin o glassmaskinen var även den ur funktion.
Ingen hade en tanke på covid-19, inte heller personalen som passerade väldigt tätt inpå...

Datum för besöket: juli 2020
Tack Nybvik
Omdömet skrevs 5 juli 2020

Det här var andra gången på ca ½ år vi besökte Yazhou i Ängelholm. Trots flera påpekande om att fylla på faten hände det inte mycket. Det var inte så att restaurangen var full av folk. Så att maten tog slut för det. De bara inte fyllde på.
Så det blir inga fler besök på den hör restaurangen.

Datum för besöket: juli 2020
Tack ChristerRSvensson
Omdömet skrevs 27 mars 2020

Kom till restaurangen kl 17, när de precis öppnat. Allt var fräscht och jag var glad att det inte fanns så mycket mat upplagt i buffén. Känns lite fräschare när man fyller på lite i taget.
Mongoliska buffén är rolig och jag uppskattade speciellt räkor och havskräftor. Blir mycket gott.
Nackdelen med buffé är för mig att jag vill smaka allt och därför äter jag för mycket :-)

Datum för besöket: mars 2020
Tack Lasseo
Omdömet skrevs 23 februari 2020 från mobil enhet

+ Rymlig restaurang för att ligga i lilla Ängelholm!
+ Rimliga priser
- Fanns knappt lax både som varmrätt men även för det "mongoliska köket" där de tillagar allting framför dig var det väldigt lite lax och de andra fisksorterna.
- Även om vi kom dit 14.00 och köket stänger vid 16.00 (förbereder inför nästa tur 17.00) önskade man att de var duktigare med påfyllningen.
- Varma laxen var bra tillagad men väldigt smaklös.

OBS! Kanske kan vara rek. att besöka platsen på en lördags- eller fredagskväll då det är mycket folk (större sannolikhet att maten fylls på hela tiden och kanske bättre fokus på smakerna!)

Datum för besöket: februari 2020
Tack arkind88

Resenärer som tittade på Yazhou tittade också på

Ängelholm, Skåne län

Besökt Yazhou? Berätta vad du tyckte!