“Enorm buffé ”
Omdöme om Yazhou

Yazhou
Rankad som nr 28 av 71 Restauranger i Ängelholm
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Ett mycket bra besök. Väldigt trevlig personal som är snabba med att plocka bort tallrikar från ditt bord, vilket är att föredra här då det är buffé.

Buffén är väldigt stor och god, känns inte som ett hafsverk.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Badort

Omdömet skrevs 5 februari 2020

Inget oväntat utan restaurangen levererar enligt förväntan. Ett extra plus är den mongoliska buffen där man plockar ihop sin egen tallrik råvaror som sedan tillagas av kocken.

Den delen som var en besvikelse var soppbuffen där sopporna var väligt bleka/utspädda i smaken.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Robert T
Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

Buffé med mest tomma fat. De fyllde bara på lite grann. Så det tog slut fort igen. Ingen mer buffé här fler gånger.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Svensson C
Omdömet skrevs 5 december 2019 från mobil enhet

Som väntat mycket bra på Yazhou. Vi har varit här många gånger och har alltid en positiv upplevelse. Några mindre ändringar i sortimentet sedan vi var här senast.

Datum för besöket: december 2019
Tack JIFpw
Omdömet skrevs 4 december 2019

Jag har varit här flera gånger på lunchen. Jag börjar med sushi och därefter plockar jag ihop råa ingredienser från fiskdisken som personalen därefter tillreder med vald sås. Efter det plockar jag ingredienser från köttdisken som därefter tillreds. Till dessa båda tallrikarna väljer jag olika tillbehör som grönsaker, svamp, nudlar mm. Är jag fortfarande hungrig förser jag mig från de färdiga rätterna och avslutar med en frukt och kaffe. Gott och prisvärt.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Christina K

Resenärer som tittade på Yazhou tittade också på

Ängelholm, Skåne län

Besökt Yazhou? Berätta vad du tyckte!