“Maten får högsta betyg, supergott”
Omdöme om Grytor Och Glas

Grytor Och Glas
Rankad som nr 56 av 68 Restauranger i Ängelholm
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Maten får högsta betyg, supergott tyckte hela sällskapet! Trevlig service, enkel inramning. Vi satt på innergården, enkelt men mysigt!
Litet minus för lång väntan och en rätt som var slut.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack lottae236

Omdömet skrevs 1 november 2019 från mobil enhet

Fantastiskt god 3 rätters. Oxfilé smälte i munnen. Lakritsglassen var unserbart god Mycket bra sammansatt 3 rätters. Bra och kunnig serveringspersonal. Kan varmt rekommendera ett besök.

Datum för besöket: november 2019
2  Tack 955christine
Omdömet skrevs 14 oktober 2019 från mobil enhet

Kan verkligen rekommendera grytor och glas. Fantastisk mat och service. Oxfilén som serverades med en potatisbakelse var bland det bästa som jag serverats i Ängelholm.

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack 082513
Omdömet skrevs 21 september 2019 från mobil enhet

Otroligt god mat. Välkomponerade rätter i vår 3 rätters. Bra service och trevlig atmosfär. Rekommenderas!

Datum för besöket: september 2019
1  Tack 466rogerk
Omdömet skrevs 2 juli 2019

Var där 2018 och tyckte det var toppen på alla sätt och vis. I år 2019 kan jag tyvärr intetsägande samma sak. På baksidan finns en utemiljö som är perfekt vid fint väder. Maten är ok men som sagt bättre var den förra året!

Datum för besöket: juli 2019
Tack evainorden

Resenärer som tittade på Grytor Och Glas tittade också på

Ängelholm, Skåne län

Besökt Grytor Och Glas? Berätta vad du tyckte!