“Lagom mycket”
Omdöme om Grytor Och Glas

Grytor Och Glas
Rankad som nr 56 av 68 Restauranger i Ängelholm
Omdömet skrevs 13 februari 2019

Besökte för första gången och blev mycket positivt överraskad. Lagom stort, lagom stor meny och allt som vårt sällskap provade i den var jättegott. Vi kommer säkert tillbaka.

Datum för besöket: januari 2019
Tack 653mikaels

Omdömet skrevs 10 februari 2019 från mobil enhet

En förrätt utan harmoni men där huvudrätten var väldigt bra. Oxfilé där man inte frågade hur vi ville ha köttet tillagat, några i sällskapet upplevde köttet lite väl rött..
Bra service i övrigt.

Datum för besöket: februari 2019
Tack Anders R
Omdömet skrevs 7 december 2018 från mobil enhet

En mycket god 3-rätters middag. En blandning av skånskt och franskt. Efterrätten, friterad glass, var fantastiskt. Mycket och god mat genomgående.

Datum för besöket: december 2018
Tack Mmmmm-mat71
Omdömet skrevs 12 september 2018 från mobil enhet

För mannen födelsedagsmiddag var detta det självklara valet. Smakfullt och snyggt serverad omsorgsfullt tillagad mat av hög kvalitet är alltid värt att betala för. Hit kommer vi gärna igen. Stort tack!

Datum för besöket: september 2018
Tack ses1549
Omdömet skrevs 28 augusti 2018 från mobil enhet

Var på middag med flickvännen när vi var på genomresa och det var allt en liten undangömd pärla :-) En anonym entre där man knappt visste att en restaurang gömde sig. Fick ett bord på uteserveringen och det var spartanskt men väldigt trivsamt med trevligt bemötande, förstklassig mat och bra servering. Rekommenderas!

Datum för besöket: augusti 2018
1  Tack 36kristerg

Resenärer som tittade på Grytor Och Glas tittade också på

Ängelholm, Skåne län

Besökt Grytor Och Glas? Berätta vad du tyckte!