“Mycket gott!”
Omdöme om Grytor Och Glas

Grytor Och Glas
Rankad som nr 56 av 68 Restauranger i Ängelholm
Omdömet skrevs 7 december 2018 från mobil enhet

En mycket god 3-rätters middag. En blandning av skånskt och franskt. Efterrätten, friterad glass, var fantastiskt. Mycket och god mat genomgående.

Datum för besöket: december 2018
Tack Mmmmm-mat71

Omdömet skrevs 12 september 2018 från mobil enhet

För mannen födelsedagsmiddag var detta det självklara valet. Smakfullt och snyggt serverad omsorgsfullt tillagad mat av hög kvalitet är alltid värt att betala för. Hit kommer vi gärna igen. Stort tack!

Datum för besöket: september 2018
Tack ses1549
Omdömet skrevs 28 augusti 2018 från mobil enhet

Var på middag med flickvännen när vi var på genomresa och det var allt en liten undangömd pärla :-) En anonym entre där man knappt visste att en restaurang gömde sig. Fick ett bord på uteserveringen och det var spartanskt men väldigt trivsamt med trevligt bemötande, förstklassig mat och bra servering. Rekommenderas!

Datum för besöket: augusti 2018
1  Tack 36kristerg
Omdömet skrevs 14 juli 2018 från mobil enhet

Trevlig miljö, lite anonym entré men mycket fin uteservering. Maten kom in snabbt, bra service och maten smakade ljuvligt.

Datum för besöket: juli 2018
1  Tack POSJOB
marcus t, Ägare på Grytor Och Glas, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2018

Tack så mycket.

Omdömet skrevs 9 juli 2018

Mitt första besök här. Glatt överraskad.
Trevlig uteservering lite gömd bakom en ganska anonym entré.
Riktigt trevligt med väldigt god mat, lite lokala ölsorter och glimrande service.
Nästa gång jag spelar i nejden blir det definitivt ett återbesök.

Datum för besöket: juli 2018
1  Tack Seaside322718
marcus t, Ägare på Grytor Och Glas, svarade på det här omdömetSvarade 10 juli 2018

Stort tack för ditt omdöme. Vi hoppas på återseende.

Resenärer som tittade på Grytor Och Glas tittade också på

Ängelholm, Skåne län

Besökt Grytor Och Glas? Berätta vad du tyckte!