“Vi är så nöjda med denna pärla”

Torstens smakar mera
Rankad som nr 8 av 68 Restauranger i Ängelholm
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 21 september 2020 från mobil enhet

Vi är så nöjda med denna pärla i Ängelholm. Trevlig personal och god mat, vad kan man mer begära! Ibericon var magisk

Datum för besöket: september 2020
Tack annekarnehedhorn2016

Omdömet skrevs 16 september 2020 från mobil enhet

Restaurangen erbjuder både pizza och a la carte till rimliga priser och i mysig miljö. Även bra rabatt på takeaway via app. Trevlig och serviceinriktad personal. Rekommenderas!

Datum för besöket: september 2020
Tack morsan2017
Omdömet skrevs 22 augusti 2020

Du blir inte besviken när du besöker denna restaurang som har en italiensk stil på maten. Det går att sitta både inne som ute

Tack 642peter123
Omdömet skrevs 17 augusti 2020 från mobil enhet

En pizzeria som lyckas laga pizza som inte smakar fulpizza alls utan något riktigt gott, måste få uppmärksamhet.
Nu var detta Torstens Båstad så Ängelholm har inte testats.

Hemligheten? Man har konsekvent riktig kvalitet på samtliga råvaror. Man fuskar aldrig eller tar inga genvägar. Allt som står att läsa på menyn är prima vara. Och dessutom någonstans längs vägen en riktig matlagare som vet att både kunna hur man gör och också lära ut en härligt tunn, frasig pizzabotten som kommer ur konsthantverket pizzadeg. Inte många som kan. Eller vill. Märkligt nog.

Sedan matas denna pizzabotten med allt från riktigt fin San Marzanotomatsås, riktig mozzarella, Inget pressat kött. Inget halvfabrikat. Allt helt på riktigt. Och istället för vitkålssallad till så ruccola med parmesanstrimlor. Lite härligt ringlad olivolja. Dessutom helt normalt prisvärt. Inget extra för riktiga råvaror.

Bästa pizzerian i denna delen av landet efter Lilla Napoli i Falkenberg. Men att inte kunna mäta sig med dom är ingen skam. Detta är riktigt bra.

Tack dafteke
Omdömet skrevs 14 augusti 2020 från mobil enhet

Trevlig lokal, men Det var väldigt Lång väntetid på maten.
Måste tydligen skriva mer för att lägga upp mitt inlägg.

Tack 316henrikj

Resenärer som tittade på Torstens smakar mera tittade också på

Ängelholm, Skåne län

Ängelholm, Skåne län

Besökt Torstens smakar mera? Berätta vad du tyckte!