Omdömet skrevs 24 mars 2018

Vi bodde över fredag till lördag och kom på kvällen efter jobbet. I lobbyn finns en härlig brasa att mysa runt och ta något gott att dricka. Rummen är OK, men lite trist med två "ihopsatta" enkelsängar med skarv i mitten istället för en dubbelsäng. Passa på att boka in massage, det var helt klart värt det. Trevlig frukost med lokala råvaror.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Ove G
Johanna M, Försäljningschef på Hotell Gasslingen, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2018

Kära Ove G,
Tack för att ni tog er tid att skriva om oss på Tripadvisor! Era ord och den konstruktiva kritiken ger oss möjlighet att förbättra och utveckla vår verksamhet. Tråkigt att er upplevelse av rummen bara blev OK på grund av dem två ihopsatta enkelsängarna - något att tänka på för oss inför nästa sänginköp att en del föredrar dubbelsängar. Dock gläder det oss att massage gjorde gott för rygg och nacka och att frukosten föll er i smaken. Att använda sig av bra, lokala råvaror är viktigt för oss. Det gör att vi kan följa säsongerna och finna spännande nya smakkombinationer.
Varmt välkomna tillbaka!
Bästa hälsningar, Johanna

Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Jättemysigt hotell med fina ombonade rum. God frukost med närproducerat och hemmagjorda produkter. Trevlig personal och supersköna sängar. Ligger nära det mesta i skanör. Finns även en liten spa-avdelning

Bodde här: mars 2018, reste ensam
Tack enidano

Kära Enidano,
Tack för att du tog dig tid att recensera oss på Tripadvisor! Ert omdöme är viktigt för oss och vår fortsatta verksamhet.
Det gläder oss att rummen var ombonade, sängarna sköna och frukosten föll er i smaken. Frukosten är trots allt dagens viktigaste mål och att vår är lagad på dem bästa av råvaror är ytterst viktigt. Härligt att personalen kunde ge er den service som ni förväntade er. Skanör är en charmig liten stad året om som gör gott för själen. Vi hälsar er varmt välkomna tillbaka!
Med vänliga hälsningar, Johanna.

Omdömet skrevs 11 mars 2018

Enkla, okomplicerade, rum. Tyvärr hade vi ingen golvvärme i badrummet så det var iskallt där inne (tur man fick morgontofflor)...
Spa-avdelningen innefattade en utomhuspool, en inomhus jacuzzi (som dessvärre inte fungerade som den skulle) samt en mindre bastu.
Trevligt allrum med eldstad.

• Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Jack R
Mathias H, Chef på Hotell Gasslingen, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2018

Hej Jack0040, tack för att ni valde att besöka oss och för att du tog dig tid att skriva en recension om din upplevelse! Det gläder mig att ni tyckte det var trevligt att sitta framför brasan och koppla av i vår Relaxavdelning. Däremot vill jag tacka dig för din feedback angående golvvärmen i badrummet. Det ska självklart åtgärdas meddetsamma och jag vill be om ursäkt att det påverkade helhetsupplevelsen för er. Dock vill jag bara nämna att vår inomhuspool i Relaxavdelningen är en varm källa och ingen jacuzzi längre. Och det är för att vi vill att det ska vara en lugnare miljö för alla gäster. Tanken är att man ska njuta av ett varmt bad innan man tar sig ett uppfriskande dopp i utomhus poolen! Vi hoppas att vi får välkomna er tillbaka igen i framtiden för en ännu bättre upplevelse då! Med vänliga hälsningar, Mathias

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Är besvikna efter vårt senaste besök... frukosten var inte alls så ra som vanligt, en otrevlig stressad servitris och hårda pannkakor. Det fanns långa hårstrån i sängen, och när vi sa till om detta blev vi otrevligt bemött... så tråkigt, då vi alltid varit nöjda innan...

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack evaevseva
Mathias H, Chef på Hotell Gasslingen, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Hej Eva, tack för att du har tagit dig tid att skriva en recension om oss igen. Eftersom ni har besökt oss flera gånger tidigare är jag mycket besviken att läsa att ni tyckte att helhetsupplevelsen inte var lika bra som vanligt. Jag vill gärna veta mer om det ni upplevde och skulle verkligen uppskatta om ni tar kontakt med mig på mathias@hotellgasslingen.com. Konstruktiv kritik är vi alltid tacksamma för. Jag ser fram emot ditt mejl. Med vänliga hälsningar, Mathias

Omdömet skrevs 4 februari 2018

Trevlig personal på alla sätt. Mycket gott att stoppa i sig. Miljön så härlig. Tyvärr safe funkade inte o enbart delvis belysning på toa,men vi sa ifrån men erbjöds ingen åtgärd. Spa kändes lite trångt fanns ingen stans att ta vägen. Badet o stolarna var besatta. Så inget spa denna dag. Svag 4 prickar här tyvärr

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Bibbi725
Johanna M, Försäljningschef på Hotell Gasslingen, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2018

Kära Bibbi725,
Tack för att ni tog er tid att skriva om oss här på TripAdvisor. Det gläder oss att service, miljö och mat var till er belåtenhet. Vår personal tillsammans med matupplevelsen är två av våra viktigaste faktorer i vår verksamhet - att gästen känner sig omhändertagen och blir uppmärksammad. Däremot gör det ont i mig att höra att en del saker såsom safe box. belysning och spa drog ner helhetsintrycket. Välkommen att höra av er till mig på johanna.o@skanorfalsterbo.com för vidare kontakt eller vid nästa besöka.
Väl mött och ha en trevlig fredag!
Med vänliga hälsningar,
Johanna