Spara

Omdömet skrevs 5 januari 2021
Tequila8585
Sverige
från mobil enhet
Söderåsen = mysig utflyktsdag!

Omdömet skrevs 5 november 2020
hstdleo
Halmstad, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 153 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Skåne län
från 23,22 US$
från 53,55 US$
från 66,94 US$
från 3,93 US$
Omdömet skrevs 2 maj 2021

Det finns inte lägre servering eller kiosk!
Dålig service vid en plats med så fina omgivningar och potential för att locka folk.

Datum för upplevelsen: mars 2021
Tack 799pera
Omdömet skrevs 5 januari 2021 från mobil enhet

Har besökt Skäralid många gånger genom åren. Har bara gått rundan runt dammen några gånger. Men nu så blev det en runda och denna gång Hjortsprångrundan på 7,7 km . Oj vilken spännande och mysig runda
Väldigt bra markerat vart man skulle gå
Bra även att där vart brädor på en hel del ställen att gå på djup där inne i skogen.
Om man vill kan man ta fika pausen uppe vid liarena ,perfekt med bänkar o grillar

Rekommendera verkligen ett besök till vackra Skäralid och Kopparhatten

Datum för upplevelsen: januari 2021
Tack Tequila8585
Omdömet skrevs 5 november 2020 från mobil enhet

Väldigt vacker nationalpark som enligt mig garanterar en riktigt mysig utflyktsdag! Passar de flesta då det finns många olika leder att gå med olika längd, tror även det finns en del som är rullstolsanpassad om jag inte minns fel. Värt att se!

Datum för upplevelsen: oktober 2020
Tack hstdleo
Omdömet skrevs 27 september 2020 från mobil enhet

Mycket fint! Spegeldammen är magisk. Bra med grillplatser. Att vandra runt Spegeldammen är underbart. Det som var negativt var parkeringen. Den var full. Tyvärr med mängder av felparkerade bilar. Hade gått in många till om folk parkerat rätt. Stod till och med bilar i gräset vid utfarten och blockerade sikten. Har ni inte någon koll alls ?

Datum för upplevelsen: september 2020
Tack Tord H
Omdömet skrevs 14 september 2020 från mobil enhet

Vilken fantastisk skatt av Nationalparker vi har i vårt land och denna är inget undantag. Väldigt vackert och mycket att se, flera olika slingor att välja på , även rullstol/ barnvagnsrunda finns ! L

Datum för upplevelsen: september 2020
4  Tack marielouisem698