“Mysigt och gott”
Omdöme om Ölands Choklad

Ölands Choklad
Rankad som nr 1 av 1 Efterrätter i Färjestaden
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Att det fanns fem varianter av chokladbollstopping gjorde barnen förtjusta. Något stora portioner kanske.

Tack Emil S

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Trevligt och ombonat ställe att ta en kaffe på och sitta och snacka. Fantastisk egentillverkad glass

Tack ByxelkroksMarina
Omdömet skrevs 25 januari 2018 från mobil enhet

Jätte mycket att välja på och mycket gott. Mycket annorlunda smaker.
Bra om man gillar choklad. Och goda glassar.

Tack Anne-Marie F
Omdömet skrevs 30 september 2017

Bra mysigt ställe, värt ett besök.
Kanonställe för ett glas eller fika som vi gjorde. Chokladen som säljs i stycken, lösvikt är fantastisk. Miljön är riktigt mysig och servicen är bra.

Tack wolfkalmar
Omdömet skrevs 21 september 2017

Italiesk glass när den är som bäst. Man kan desutom köpa hela byttor om man vill bjuda på en extra god efterrätt hemma men jag tycker glassen smakar bäst på piren utanför en varm sommardag. Hoppas de snart gör en körsbärsglass nästa säsong.

Tack NiklasJa

Resenärer som tittade på Ölands Choklad tittade också på

Besökt Ölands Choklad ? Berätta vad du tyckte!