“Godaste pizzan jag ätit!!”

Robertos Restaurang & Pizzeria
Rankad som nr 5 av 21 Restauranger i Färjestaden
Omdömet skrevs 10 juli 2021

Bra service, och trevlig personal, god pizza och mat!
Absolut den godaste pizzan jag ätit i mitt liv.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Zoxxa

Omdömet skrevs 2 juli 2021 från mobil enhet

Alltid lika trevligt att komma hit. Mycket trevlig personal och alltid ett trevligt bemötande. Familjens pizza favorit. Mycket god pizzabotten och ett stort utbud av fyllningar. Schnitzeln går inte heller av för hackor. Hit går vi gärna och ofta.

Datum för besöket: juni 2021
Tack V840MNannes
Omdömet skrevs 29 augusti 2020

Som boende på fastlandet är vi inte på Öland allt för ofta, men då vi upplevde oss varmt välkomna hos Robertos vid ett tidigare besök valde vi att åter besöka restaurangen och vi blev åter väl omhändertagna. Utmärkt service och god mat!

Tack U2667FXroberty
Omdömet skrevs 21 augusti 2020

Mycket trevligt matställe. God mat och mycket matVäldigt trevlig personal och ett mycket trevligt bemötandeRekommenderar denna pizzeria

Tack annemargrethe2020
Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Vi åt olika rätter 4 personer åt pizza.
Parmapizzan hade pestosås på, stod tyvärr inget om det på menyn. Mycket ost på pizzorna och ganska tjock deg.
Barnen älskar pizza men blev tyvärr besvikna.

1  Tack Suzana123321

Resenärer som tittade på Robertos Restaurang & Pizzeria tittade också på

Besökt Robertos Restaurang & Pizzeria? Berätta vad du tyckte!