“Mycket bra!”

Robertos Restaurang & Pizzeria
Rankad som nr 5 av 21 Restauranger i Färjestaden
Omdömet skrevs 21 augusti 2020

Mycket trevligt matställe. God mat och mycket matVäldigt trevlig personal och ett mycket trevligt bemötandeRekommenderar denna pizzeria

Tack annemargrethe2020

Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Vi åt olika rätter 4 personer åt pizza.
Parmapizzan hade pestosås på, stod tyvärr inget om det på menyn. Mycket ost på pizzorna och ganska tjock deg.
Barnen älskar pizza men blev tyvärr besvikna.

1  Tack Suzana123321
Omdömet skrevs 1 augusti 2020

Sämsta kebab med bröd jag någonsin ätit, torrt, sprött o omöjligt att äta med händer, lite o kallt kött, mycket sallad o rödlök, 100 spänn styck!!!
Hämtade o åt hemma
Nej tack för kebab iaf....

Tack Curiosity245943
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Av någon anledning stod det här att Robertos skulle vara stängt men då vi gick förbi konstaterade vi att det var öppet och i full verksamhet. Vi hade tur och fick ett bord på terassen. Vilken känsla av Italien vi fick uppleva. Roberto med stab skötte sig exemplariskt. Gott, trevlig stämning och en fantastisk serviceanda gör att Robertos får högsta betyg.

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack V2234YMmariep
Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Brukar inte käka pizza egentligen.
Men när jag besökte den här pizzerian
Så beställde jag en kebab pizza
Oj vilken pizza så god alltså
Tomatsåsen var riktigt smakrik och ingen flottig pizza inte här. Så god o smakrik hela pizzan. Trevlig personal

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack Tequila8585

Resenärer som tittade på Robertos Restaurang & Pizzeria tittade också på

Besökt Robertos Restaurang & Pizzeria? Berätta vad du tyckte!