“Middag med familjen”

Robertos Restaurang & Pizzeria
Rankad som nr 5 av 21 Restauranger i Färjestaden
Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Vi åt olika rätter 4 personer åt pizza.
Parmapizzan hade pestosås på, stod tyvärr inget om det på menyn. Mycket ost på pizzorna och ganska tjock deg.
Barnen älskar pizza men blev tyvärr besvikna.

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack Suzana123321

Omdömet skrevs 1 augusti 2020

Sämsta kebab med bröd jag någonsin ätit, torrt, sprött o omöjligt att äta med händer, lite o kallt kött, mycket sallad o rödlök, 100 spänn styck!!!
Hämtade o åt hemma
Nej tack för kebab iaf....

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Curiosity245943
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Av någon anledning stod det här att Robertos skulle vara stängt men då vi gick förbi konstaterade vi att det var öppet och i full verksamhet. Vi hade tur och fick ett bord på terassen. Vilken känsla av Italien vi fick uppleva. Roberto med stab skötte sig exemplariskt. Gott, trevlig stämning och en fantastisk serviceanda gör att Robertos får högsta betyg.

2  Tack V2234YMmariep
Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Brukar inte käka pizza egentligen.
Men när jag besökte den här pizzerian
Så beställde jag en kebab pizza
Oj vilken pizza så god alltså
Tomatsåsen var riktigt smakrik och ingen flottig pizza inte här. Så god o smakrik hela pizzan. Trevlig personal

1  Tack Tequila8585
Omdömet skrevs 14 juli 2020 från mobil enhet

Gyrospizza snäppet över snittet, smaken på tomatsåsen sticker ut speciellt. Snabbt serverat.
Lätt att parkera precis intill.

Tack 235h_kanr

Resenärer som tittade på Robertos Restaurang & Pizzeria tittade också på

Besökt Robertos Restaurang & Pizzeria? Berätta vad du tyckte!