“Middag”

Stora ror hamnkafe
Rankad som nr 11 av 21 Restauranger i Färjestaden
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 31 juli 2020

Ganska bra mat men vid upprepade besök urdålig service, lång väntan, fel mat etc. Kan interekommenderas och läget kompenserar inte för bristerna. Välj annat ställe.

1  Tack Nejnejnejnejnej

Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Idag har jag blivit besviken igen, fick vänta i 20 minuter för att får reda på att det var fullbokat. Gången innan beställde jag fish and chips efter lång väntan fick vi in en lax meny utan att man först fått en fråga om det går bra med något annat. Sedan ägarbytet har det blivit mycket sämre... läget är dock super.

3  Tack 145michael_
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Tyvärr har stället blivit helt förstört efter ägarbytet. Förvirrade ungdomar som serverar och lång väntan

2  Tack stefans813
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Snabb service och trevligt bord. Åt en caesarsallad och drack en flaska Chenin blanc. Salladen var bland de bästa jag ätit. Riktigt grym!

Tack 895catrineb
Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

Fantastiskt ställe som verkar fått nystart ( numera bistro/ hamnkrogen?) , vi bodde på mormors pensionat och det hänger ihop med hamn bistron, samma ägare. God mat och trevligt, men tyvärr alldeles för oerfaren personal. Vi var där två middagar under vår vecka och det blev dessvärre servicen som drog ner betyget båda gångerna. Nu senast blev det förväxling med maten. Men miljön härlig.

Tack 782susanneg

Resenärer som tittade på Stora ror hamnkafe tittade också på

Besökt Stora ror hamnkafe? Berätta vad du tyckte!