Spara
Höjdpunkter från omdömen
Besviken

Vi besökte djurparken i juli 2020 med två små barn. I och med Corona var bara djurparken öppen men ... läs mer

Omdömet skrevs 13 juli 2020
CarolineO893
Ängelholm, Sverige
från mobil enhet
Besviken

Alla rutschkanor förutom en var avstängda vilket inte framkom men ändå var man tvungen att betala ... läs mer

Omdömet skrevs 3 augusti 2020
B3185UAnicoles
från mobil enhet
Läs alla 197 omdömen

Omdömet skrevs 22 augusti 2019

Vi älskar djur i alla dess former och har besökt många parker. Finns många djur men flertalet ser understimulerade ut. Mat är inte allt. Personal som inte pratar svenska och ser allmänt ointresserade ut. Frysarna saknade kulglass och munkar fanns inte trots att det utlovas på bilder. Spelen i tivolit tar nästan mer betalt än priserna man kan vinna. Vattenlandet besökte vi inte.

Tack karro1122
Omdömet skrevs 17 augusti 2019 från mobil enhet

Skulle behöva flera åkattraktioner och vatten rutschkanor för stora barn och vuxna. Fanns en rolig vuxen grej i tivoli för några år sedan som de tog bort. Jag har barn från 4år till 12år och snart hittar inte de äldsta barnen något att göra där.

1  Tack Annie E
Omdömet skrevs 10 augusti 2019 från mobil enhet

Vi tog möte med barnens bondgård med getter och grisar där vi klappade dessa. Djuren såg ut och må riktigt bra. Vi tog ett besök inne hos lemurerna och det var ju riktigt mysigt. Kostnad 100:- och de var så värt detta. Åkte karuseller med dottern. Åt lunch där och sedan blev de bad för 3/4 av familjen.

Tack 758krissie
Omdömet skrevs 8 augusti 2019 från mobil enhet

Efter nästan 30 år var jag tillbaka .
Och jag är rätt besviken. Personal som inte snackade svenska. Matutbud som var under all kritik.

Djurparken var lite och intim. Mysigt att man kunde klapa vissa apor och även för en slant (100 kr/p/p) få komma in till lemurerna och klappa dom .

Man ska inte lägga mer än 1 dag på detta ställe.

1  Tack Fredrik M
Omdömet skrevs 5 augusti 2019

För det första, 60kr för parkering på en åker?
Djuren såg ut att må bra, och det var rent och fina miljöer där. Barnen uppskattade det! Vattenlandet också helt ok, vi var där en solig dag och barnen hade superkul.
Men helt allvarligt, karusellerna? I den som jag antar är en av de "större och läskigare" karusellerna glömde han som skötte den att stänga om min 10-åriga dotter. trots att alla i karusellen skrek och gestikulerade samt vi på sidan startade han den ändå. Jag hoppade över staketet och in i hans hytt, först då slog han på nödstopp. Det hade kunnat ske en hemsk olycka, karusellen är uppe i full fart på ca 6-7 sekunder så ren tur att jag hann in och fick stopp på den. Hans kommentar var " i checked", och det gjorde han INTE. han uppmärksammade inte ens att alla 30 personerna som satt i karusellen skrek och gestikulerade förrän jag var inne i hans hytt!
Sjukt dåligt. Kändes inte direkt heller som att damen som äger djurparken som vi faktiskt fick prata med efteråt tog det hela på allvar, trots att en annan besökare hade gått dit och berättat om incidenten också.
Tyvärr var det vårt sista besök där trots gratisbiljett som kompensation.

Datum för upplevelsen: juli 2019
1  Tack m123pa