Omdömet skrevs 31 augusti 2019 från mobil enhet

Som vanligt är man jättenöjd efter en vistelse på denna anläggning!
I slutet på augusti är poolen och två restauranger öppna!
Kanonbra om man har hund, finns agility, rastgård, bad och även hunddusch.
Toaletter och duschutrymmen är som vanligt i toppskick!
Riktigt bra sensommarpriser oxå++
Kommer tillbaka.
Nenne o Cicci

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Nenne1955
Lasse S, Ägare på KronoCamping Saxnäs, svarade på det här omdömetSvarade 31 augusti 2019

Nu gjorde Ni oss verkligen glada och stolta! Nöjda gäster är det bästa vi vet och det är extra roligt att Ni just påpekar att pool och restauranger ännu är öppna. Vi kämpar på med att hålla servicen igång även att volymen gäster krymper så här års. men skam den som ger sig!! :o)

Omdömet skrevs 30 augusti 2019 från mobil enhet

Troligen den mest välskötta campingen på Öland. Husbil i några dagar efter säsong men personalen borgar för kvalitet.

Kan inte bedöma högsäsong, men aktivitetschema talar för en härlig sommarvistelse, stor som liten och djurvänligt.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack cristers2015

Stort TACK för Din fina recension! Den gör oss både stolta och glada! Att våra gäster trivs och är nöjda är en belöning som vi mår jättebra av. Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 15 augusti 2019

Campat på Saxnäs varje sommar i 18 år och är inte annat än nöjd med denna fantastiska camping. Fräscht, modernt, nära till strand, pool, magiska solnedgångar och framförallt EN EXTREMT trevligt personal som är servicemedveten och omtänksam.
Mycket aktiviteter för både barn och vuxna med ett fullspäckat schema hela sommaren lång.
Campingen ligger nära till Kalmar, Färjestaden och Ölands alla sevärdheter.
God mat i poolbaren, pizzerian och Saxtugget!!
Bara +++++ till denna camping.

Tack Sofia G
Saxnäs K, Ägare på KronoCamping Saxnäs, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2019

TACK SNÄLLA Sofia för den fina recensionen! Mvh/Lasse

Omdömet skrevs 23 juli 2019 från mobil enhet

Första gången på Saxnäs för oss. Kanonbra camping med stora platser och superfräscha servicehus. Personalen är riktigt trevlig och serviceminded. Butiken är väldigt välsorterad och har generösa öppetterider. En av de bättre butikerna jag besökt på camping. Poolområde, förvisso mot avgift (155:- för dagsbiljett familj).
Har ätit både på strandresturangen och pizzerian vid incheckningen och pizzerian var super!
Riktigt bra aktiviteter för barnen och mycket hundvänligt!
Vi kommer definitivt tillbaka!

Tack Bellahenriksson
Saxnäs K, Ägare på KronoCamping Saxnäs, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2019

JÄTTETACK för Din fina recension! Det betyder mycket för oss och gör oss både glada och stolta och är på sätt och vis ett kvitto på att vi är på rätt spår.
Varmt välkommen åter!!

Mvh/Lasse

Omdömet skrevs 21 juli 2019 från mobil enhet

Tältade 5 nätter utan el.
Trevlig och fräsch camping. Nära till allt.
Trevlig personal. Lugnt och skönt med en massa upplevelser för dottern (5år)
Vi bokade en extra natt och njöt av Saxnäsdagen.

Nära till servicehus, bra duchar.
Fint poolområde.

Tack idasalomonsson

Stort TACK för Din fina recension! Den gör oss både stolta och glada!

Mvh/Lasse