“Proffsigt! 😀”
Omdöme om Nya Verandan Restaurang & Bar - STÄNGD

Nya Verandan Restaurang & Bar
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Vilken festkväll vi fick!
Vi, ett stort gäng på 40 personer började med mingel och välkomstdrinkar i trädgårdsloungen. Inne i restaurangen stod sedan borden vackert uppdukade och och vi åt suverän middag med lika suverän service . Restaurang Verandan vet hur man får människor att trivas!
Den här kvällen kommer vi sent att glömma.
Så proffsigt! Så kul! Tack till Dzenan med personal!
/ Playa del Sol gänget!☀️

Tack AnnelieMellbin

Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Vilken kväll! Jättegod mat och utlandskänsla! Musslorna smakade gudomligt och barnen bara älskade pizzorna! Detta ställe rekommenderas varmt! Tack snälla för jättefin service, vi kommer definitivt tillbaka!

Datum för besöket: juni 2021
Tack eminad79
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Otroligt trevlig personal och väldigt god mat! En bra miljö och även väldigt barnvänligt. Jag är otroligt nöjd

Tack Siiggnnee
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Trevligaste servicen jag någonsin varit med om! Proffesionell personal som hade stenkoll på sitt jobb! Toppen ställe och godaste maten vi någonsin ätit. Jag åt den napolitanska pizzan Rosonero som var otroligt god, högsta betyg för den, mina kompisar åt tryffelpasta och högrev, kunde inte blivit bättre! Högsta kvalitet på maten. Borgholms starkaste rekommendation

Tack amelievrana
Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

I princip all serveringspersonal pratade engelska. Han som hade hand om oss var väldigt opersonlig (tittade åt annat håll när han pratade med oss) och till viss del oartig genom att bland annat ta våra bestick och ge till de som satt några bord bort.

Maten var god men inget utöver det vanliga. Servicen inte så bra...

Tack OnAir798392

Resenärer som tittade på Nya Verandan Restaurang & Bar tittade också på