“Jätte bra service!”
Omdöme om Nya Verandan Restaurang & Bar - STÄNGD

Nya Verandan Restaurang & Bar
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Otroligt trevlig personal och väldigt god mat! En bra miljö och även väldigt barnvänligt. Jag är otroligt nöjd

Tack Siiggnnee

Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Trevligaste servicen jag någonsin varit med om! Proffesionell personal som hade stenkoll på sitt jobb! Toppen ställe och godaste maten vi någonsin ätit. Jag åt den napolitanska pizzan Rosonero som var otroligt god, högsta betyg för den, mina kompisar åt tryffelpasta och högrev, kunde inte blivit bättre! Högsta kvalitet på maten. Borgholms starkaste rekommendation

Tack amelievrana
Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

I princip all serveringspersonal pratade engelska. Han som hade hand om oss var väldigt opersonlig (tittade åt annat håll när han pratade med oss) och till viss del oartig genom att bland annat ta våra bestick och ge till de som satt några bord bort.

Maten var god men inget utöver det vanliga. Servicen inte så bra...

Tack OnAir798392
Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Anledningen till att vi ville hit var för att vi åt här i fjol och var supernöjda. Vi bokade bord till kvällen redan vid lunchtid, ändå var det massor med folk och stolarna var så nära inpå ett annat bord att kyparna fick be oss flytta oss för att komma förbi (covid-restriktioner?). Lång väntetid på mat vilket är ok under semestertid. Vi drack en drink under tiden. När äntligen maten kom hade vi inga bestick och trodde de var på väg, men fick be om dem. Musslorna var kalla och de pommes vi beställt till kom inte utan vi fick påminna. Vi sa till om musslorna som det kom nya efter en stund efter men då hade jag som beställt gambas snart ätit upp (de var också ljumna men jag orkade inte klaga). Dricka till maten fick vi fråga om (togs ingen beställning). Inte en enda fråga om det var gott, om vi var nöjda etc förrän notan kom. Det hade hjälpt SÅ mycket att få en ursäkt med att de bjöd på en efterrätt eller ett glas bubbel eller nåt, men ingenting. Vi kommer inte hit igen och det blev inte en krona i dricks... Nya ägare?!

Tack janep912
Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Vi är väldigt nöjda med detta besök. Maten va magisk och servicen va extraordinär. Servitören Bruno va fantastiskt trevlig och gav oss en upplevelse av kvällen vi inte förväntade. Rekommenderas varmt

Tack IneH46

Resenärer som tittade på Nya Verandan Restaurang & Bar tittade också på