“Hann inte med pga för mycket folk”
Omdöme om Nya Verandan Restaurang & Bar - STÄNGD

Nya Verandan Restaurang & Bar
Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Anledningen till att vi ville hit var för att vi åt här i fjol och var supernöjda. Vi bokade bord till kvällen redan vid lunchtid, ändå var det massor med folk och stolarna var så nära inpå ett annat bord att kyparna fick be oss flytta oss för att komma förbi (covid-restriktioner?). Lång väntetid på mat vilket är ok under semestertid. Vi drack en drink under tiden. När äntligen maten kom hade vi inga bestick och trodde de var på väg, men fick be om dem. Musslorna var kalla och de pommes vi beställt till kom inte utan vi fick påminna. Vi sa till om musslorna som det kom nya efter en stund efter men då hade jag som beställt gambas snart ätit upp (de var också ljumna men jag orkade inte klaga). Dricka till maten fick vi fråga om (togs ingen beställning). Inte en enda fråga om det var gott, om vi var nöjda etc förrän notan kom. Det hade hjälpt SÅ mycket att få en ursäkt med att de bjöd på en efterrätt eller ett glas bubbel eller nåt, men ingenting. Vi kommer inte hit igen och det blev inte en krona i dricks... Nya ägare?!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack janep912

Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Vi är väldigt nöjda med detta besök. Maten va magisk och servicen va extraordinär. Servitören Bruno va fantastiskt trevlig och gav oss en upplevelse av kvällen vi inte förväntade. Rekommenderas varmt

Datum för besöket: augusti 2021
Tack IneH46
Omdömet skrevs 28 juli 2021

Extremt god pizza och pasta personalen är väldigt trevlig och det tog kort tid att få maten 10/10!..

Tack Jonas1289
Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Kan bara rekommendera denna restaurang. Mycket god mat och med en trevlig personal. Det var väldigt mycket folk denna kväll med långa köer. Men man sköte insläppet väldigt smidigt och vi fick mat i tid. Vi kan rekommendera denna restaurang under era besök i Borgholm.

Tack magnush845
Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Provade Verandan/Rana och fastnade direkt. Underbar carpaccio till förrätt och den godaste kycklingsalladen jag någonsin ätit. Goda vinförslag till varje rätt som passade fint. Trevlig och snabb service. Väl värt att stå i kön en stund för att få ett bord. Vi gick tillbaka även nästa dag.

Tack Lena H

Resenärer som tittade på Nya Verandan Restaurang & Bar tittade också på