“Utmärkt mat och service”

Gamla televerket Vin & Bistro
Rankad som nr 5 av 56 Restauranger i Borgholm
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar

En dag i senare delen av augusti ringde vi för att boka bord till kvällen. Det var fullt sa de men vi kunde titta förbi. Och de ordnade ett av borden ute i den sköna kvällen. Maten och servicen var utmärkt.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack carlhenrikp

Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastiskt god mat, i trevlig miljö, med härliga servitriser och inte minst goda viner. Väl värt ett besök!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Elin B
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Inrymt i just det gamla televerket på torget i Borgholm ligger detta trevliga ställe med mysig uteservering. Lokala råvaror- kött och fisk. Vällagat och gott! Bordsreservation är att rekommendera.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Emma Q
Omdömet skrevs 30 juli 2021 från mobil enhet

Matmagi i Borgholm.
Trots att vi inte hade bokat bord kunde de trolla in oss på framsidan.
Supergod mat, god dryck och fantastisk personal.
Synd att trottoaren lutar så att de har svårt att placera bord så man sitter skönt. Supertrevlig lokal, fanns infravärme, filtar och markis ute så vi satt hur bra som helst trots lite duggregn.
Väl värt ett besök!

Datum för besöket: juni 2021
Tack Skorpiss
Omdömet skrevs 30 juli 2021

Den sotade tonfisken till förrätt var helt magisk. Havskatten till huvudrätt var helt utsökt. Mycket bra service.

Datum för besöket: juli 2021
Tack CWUppsala

Resenärer som tittade på Gamla televerket Vin & Bistro tittade också på

Besökt Gamla televerket Vin & Bistro? Berätta vad du tyckte!