“Tusen tack för en utsökt lunch”

Gamla televerket Vin & Bistro
Rankad som nr 7 av 54 Restauranger i Borgholm
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar

Tusen tack för en utsökt lunch hos er. Både den vegetariska - och fiskrätten var mycket smakrika och goda ( härlig kryddsättning) . Gott bröd och fräsch sallad. Ett extra plus för bärpajen till kaffet. Trevlig och hjälpsam personal och mysig miljö. Vi kommer gärna tillbaka

Tack gunnarruberg

Omdömet skrevs 13 september 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig, prisvärd restaurang med riktigt god mat och bra service. Vi åt kummel med goda tillbehör och en fantastisk chokladtryffel till dessert. Rekommenderas!

Tack 795annelieh
Omdömet skrevs 11 september 2020 från mobil enhet

God och vällagad lunch på mysig servering! Dock borde personalen tänka på sitt ordförråd och inte tilltala medhavda barn som ”ungen”. Otrevligt och nonchalant från någon i ett serviceyrke. Man kan säga fel eller något förhastat men det ger en lite oproffsig känsla och leder inte till att man känner sig välkommen med barn.... men stället är trevligt och maten allrid god.

Tack honeysunnybunny
Omdömet skrevs 9 september 2020 från mobil enhet

Vi besökte denna underbara lilla restaurang i sept månad 2020. Maten smakade underbart gott, med speciella smaksättningar som var både lekfull och smaklig för ögat. Speciellt en öl (Ängöl)som passade ypperligt till en fiskrätt. Servisen var mycket bra och med ett trevligt bemötande av servitören. Vi tackade kockarna för den goda maten innan vi lämnade restaurangen.
Rekommenderar verkligen ett besök här.

Tack 873ingela
Omdömet skrevs 5 september 2020 från mobil enhet

God mat men lång väntan. Upplevde restaurangen som underbemannad. 2 serverade och det var fullt både inne och ute. Två åt lammrostbiff som var ngt seg. En åt biff som också var lite seg. Och kummel som 4:e rätt. Fin mjäll fisk. Med en ganska neutral sås på gränsen till mesig. Överkokt potatis.
Efterrätt glass med mandelkaka ganska intetsägande. Vi drack ett gott vin från Languedoc. Fin vinlista. Mysig miljö både inne och ute. Reservera bord i god tid. Flera sällskap som chansade på bord fick besvikna gå därifrån.

Tack Charlotte H

Resenärer som tittade på Gamla televerket Vin & Bistro tittade också på

Besökt Gamla televerket Vin & Bistro? Berätta vad du tyckte!