“Otroligt god mat ”

Cina Resturang Borgholm
Rankad som nr 35 av 54 Restauranger i Borgholm
Kök: Asiatiskt

Otroligt god mat och trevlig personal. Vi var ett sällskap på sex personer där samtliga var rörande överens om att det var en av de bästa asiatiska restauranger vi ätit på. Minus för smutsig duk på bordet samt att vi saknade någon form av sås till vårrullarna som vi åt som förrätt. Värt ett besök!

Datum för besöket: september 2020
1  Tack traveljossan

Omdömet skrevs 13 augusti 2020

Skulle beställa take-away och möttes av en otrevlig person som inte ville ta emot beställningen då han tydligen hade glömt av hur det var att arbeta. Några andra kunder lämnade samtidigt stället att det i stort sett skulle ta en timma att få beställd mat serverad.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack larsk467
Omdömet skrevs 10 augusti 2020 från mobil enhet

Alltid god mat och trevligt bemötande. Känns fräscht och vällagat. Rekommenderar att ta med maten och äta hemma eller ute. Bra priser!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack honeysunnybunny
Omdömet skrevs 3 juli 2020 från mobil enhet

Stora portioner, trevlig personal och ok mat.
Ett ok ställe om man är mest hungrig och inte gillar kryddor och smakrik mat. Priset motsvarar upplevelsen.

Datum för besöket: juli 2020
Tack benkeb2015
Omdömet skrevs 12 juli 2019

Vanlig kinakrog med en del svenska rätter som Skagen toast och dylikt trångt mellan borden
Betalningen gick man till kassan och gjorde

Datum för besöket: juli 2019
Tack lindajensen67

Resenärer som tittade på Cina Resturang Borgholm tittade också på

Besökt Cina Resturang Borgholm? Berätta vad du tyckte!