Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Otroligt lyhört och inte riktigt rent, framförallt på toaletten. Kunde genom ventilationen höra grannarna prata och sjunga mm. Fin frukost med normalstort utbud och gott om platser. Fin utsikt. Svårt att hitta parkering. Nära till restauranger.

Tack OnAir798392
Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Bedagat och generellt ofräscht, vilket är otroligt synd med det fantastiska läget vid havet. Skulle med enkla medel kunna bli fint om viljan bara fanns… Känns som att man verkligen inte vill göra det fint eller mysigt - känslan är att möbler osv. får stå kvar så länge de inte ramlar ihop. Kaos på frukostbuffén, allt tog slut direkt och tog lång tid innan det fylldes på (och då kom det en liten brödkorg och 15 pannkakor som skulle räcka till ett 30-tal som stod och väntade sen flera minuter). Poolen bra (det bästa med hotellet), men omklädningsrummen etc. ofräscha med lösa kakelplattor etc. Avsaknad av krokar också - både i rummen och i duschrummen, borde vara lätt att lösa?

Tack 9elinb
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Utmärkt service o trevlig personal. Maten på Seaside var så god och inga problem med glutenfritt. Kvalite på både fisk och kötträtter. Bodde i 3 nätter och hade deras paket bokat. Mycket att välja på i frukost och Corona säkrat

Tack S7124AXmonicaw
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Detta hotellet är smutsigt, slitet och riktigt nedgånget. Du kan enbart boka ett slags paket inkl middag. Som gäst på hotellet får du inte sitta i hamn-delen, utan är förvisad att äta dina måltider på det gamla dansgolvet, hål i tak, smuts överallt, en heltäckningsmatta som inte är rengjord.

Standarden på rummen är usel, smutsigt och gravt eftersatt underhåll.

Rumstips: Välj ett annat hotell
Tack 96morganl
Omdömet skrevs 1 augusti 2021 från mobil enhet

Att bo på Strand blev en stor besvikelse. För de pengarna man betalar finns det vissa saker som borde vara självklara. Vi saknade både kylskåp och AC på rummet, dessutom mögel i badrummet och riktigt budgettoapapper som river i röven, helt orimligt.
Känslan över hela hotellet är att det inte renoverats på minst 15 år och det är verkligen i stort behov av det.

Vi hade dessutom strandpaketet där det ingick två rätters och fördrink - maten var i det stora hela väldigt bra, tråkigt bara att det var en tredagarsloop på rätterna så vi fick samma mat som första kvällen sista kvällen då vi stannade fyra nätter. Men en sak är under all kritik under middagen och det är att vi från och med vår andra middag (fyra middagar totalt) var tvungen att beställa och hämta dricka själv i baren, medans vi första kvällen blev serverade. Återigen - betalar man de pengarna förväntar man sig en viss standard och service som saknades totalt vid middagen våra tre sista middagar.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Alexzandra93