Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Destinia.com
Travelocity
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Utmärkt service o trevlig personal. Maten på Seaside var så god och inga problem med glutenfritt. Kvalite på både fisk och kötträtter. Bodde i 3 nätter och hade deras paket bokat. Mycket att välja på i frukost och Corona säkrat

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack S7124AXmonicaw
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Detta hotellet är smutsigt, slitet och riktigt nedgånget. Du kan enbart boka ett slags paket inkl middag. Som gäst på hotellet får du inte sitta i hamn-delen, utan är förvisad att äta dina måltider på det gamla dansgolvet, hål i tak, smuts överallt, en heltäckningsmatta som inte är rengjord.

Standarden på rummen är usel, smutsigt och gravt eftersatt underhåll.

Rumstips: Välj ett annat hotell
Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack 96morganl
Omdömet skrevs 1 augusti 2021 från mobil enhet

Att bo på Strand blev en stor besvikelse. För de pengarna man betalar finns det vissa saker som borde vara självklara. Vi saknade både kylskåp och AC på rummet, dessutom mögel i badrummet och riktigt budgettoapapper som river i röven, helt orimligt.
Känslan över hela hotellet är att det inte renoverats på minst 15 år och det är verkligen i stort behov av det.

Vi hade dessutom strandpaketet där det ingick två rätters och fördrink - maten var i det stora hela väldigt bra, tråkigt bara att det var en tredagarsloop på rätterna så vi fick samma mat som första kvällen sista kvällen då vi stannade fyra nätter. Men en sak är under all kritik under middagen och det är att vi från och med vår andra middag (fyra middagar totalt) var tvungen att beställa och hämta dricka själv i baren, medans vi första kvällen blev serverade. Återigen - betalar man de pengarna förväntar man sig en viss standard och service som saknades totalt vid middagen våra tre sista middagar.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Alexzandra93
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Sunkigt hotell med medelmåttig mat. Betalat för halvpension middagen känns som en skolbespisning. Frukosten medelmåttig.
De tar betalt som för ett lyxhotell när man känner att man bor på ett vandrarhem.
Enl hotellbeskrivningen ska det finnas luftkonditionering men vi hade en bordsfläkt.
Strandhotell var hippt och fint på 80 -90-talet, men 2021 känns det som ett vandrarhem.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack AGHDT
Omdömet skrevs 22 juli 2021 från mobil enhet

Läget fantastiskt ett stenkast från havet och magisk utsikt. Men saknas utomhuspool! Finns inomhuspool, men inte så kul en varm sommardag, finns inte ens duschmöjlighet. Inga badlakan.
Hela hotellet känns nedgången och slitet. Rummet ok men mycket spartanskt, ingen myskänsla/inredning alls, ingen minibar, fön, schampoo, duschkräm etc. Frukostbuffén ok men spartansk den med, torftigt utbud på bröd och kaffe.
Kändes som de sparat in på ALLT.

Datum för vistelsen: juli 2021
4  Tack MarikaNordinA