Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 1 augusti 2021 från mobil enhet

Att bo på Strand blev en stor besvikelse. För de pengarna man betalar finns det vissa saker som borde vara självklara. Vi saknade både kylskåp och AC på rummet, dessutom mögel i badrummet och riktigt budgettoapapper som river i röven, helt orimligt.
Känslan över hela hotellet är att det inte renoverats på minst 15 år och det är verkligen i stort behov av det.

Vi hade dessutom strandpaketet där det ingick två rätters och fördrink - maten var i det stora hela väldigt bra, tråkigt bara att det var en tredagarsloop på rätterna så vi fick samma mat som första kvällen sista kvällen då vi stannade fyra nätter. Men en sak är under all kritik under middagen och det är att vi från och med vår andra middag (fyra middagar totalt) var tvungen att beställa och hämta dricka själv i baren, medans vi första kvällen blev serverade. Återigen - betalar man de pengarna förväntar man sig en viss standard och service som saknades totalt vid middagen våra tre sista middagar.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Alexzandra93
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Sunkigt hotell med medelmåttig mat. Betalat för halvpension middagen känns som en skolbespisning. Frukosten medelmåttig.
De tar betalt som för ett lyxhotell när man känner att man bor på ett vandrarhem.
Enl hotellbeskrivningen ska det finnas luftkonditionering men vi hade en bordsfläkt.
Strandhotell var hippt och fint på 80 -90-talet, men 2021 känns det som ett vandrarhem.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack AGHDT
Omdömet skrevs 22 juli 2021 från mobil enhet

Läget fantastiskt ett stenkast från havet och magisk utsikt. Men saknas utomhuspool! Finns inomhuspool, men inte så kul en varm sommardag, finns inte ens duschmöjlighet. Inga badlakan.
Hela hotellet känns nedgången och slitet. Rummet ok men mycket spartanskt, ingen myskänsla/inredning alls, ingen minibar, fön, schampoo, duschkräm etc. Frukostbuffén ok men spartansk den med, torftigt utbud på bröd och kaffe.
Kändes som de sparat in på ALLT.

Datum för vistelsen: juli 2021
4  Tack MarikaNordinA
Omdömet skrevs 21 juni 2021 från mobil enhet

Jättefint rum med balkong mot havet men jättevarmt, ingen ventilation och bara en liten bordsfläkt som snurrade runt den varma luften. Sköna sängar. Frukosten helt ok, inget utöver det vanliga. Ringde dit innan och frågade om det fanns kylskåp på rummet men fick då reda på att dom hade inga rum med kylskåp så vi köpte en dyr kylväska som vi kunde koppla till vägguttag, när vi hade checkat in och kom till rummet visade det sig att det fanns kyl frys spis microugn diskmaskin på rummet. Receptionisten borde kanske vara mer uppdaterad och ge rätt information. För övrigt ett bra boende.

Rumstips: Bra och nära parkering.
Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Mideli
Omdömet skrevs 30 maj 2021

Fem trerätters middagar hann vi avnjuta på Strandhotellet och förutom väldigt god mat måste vi passa på att speciellt tacka Annie för den fantastiska service du gav oss varje kväll. Med humor i blick, och ett otroligt professionellet beteende, gjorde du våra middagar till trevliga minnevärda tillfällen.
Månge tack!
Leif & Marie