Trip.com
eDreams
Travelocity
Omdömet skrevs 19 augusti 2020

Hotellet har ett mycket bra läge både till stan och bad! Mycket trevlig personal vid frukosten som hade koll på corona. Hotellrummet var så slitet och smutsigt. Det var hår i badrummet och intorkad fågelbajs på utemöblerna både på bord och stol. Bäddsoffan var trasig och hade en vass stålvajer som stack ut och där jag gjorde mig illa. Smutsiga möbler. Vi valde balkong mot stan vilket vi tyckte kunde vara trevligt. Men tyvärr största delen av utsikten var mot ett tak där det låg tomma chipspåsar. Personalen vid incheckningen var trevliga däremot så var personal vid utcheckningen totalt ointresserade av oss.

Tack evabD9325AQ
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Hotellet har haft sina glansdagar.
Rummet var väldigt slitet och ostädat med hår i duschen och dammtussar på golvet.
Kan inte rekommendera detta hotell för det pris vi betalade.
Hotellet ligger dock fint beläget i Borgholms hamn.

Datum för vistelsen: augusti 2020
1  Tack Smilla7
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Personalen här är verkligen som man vill att den ska vara på restaurang.
Vi var ett stort sällskap som hanterades utmärkt, vi fick maten samtidigt, servisen var glada och trevliga under hela kvällen och utsikten är underbar.
Kan verkligen rekommendera halloumiburgaren!
Torsken vad god, men lite tråkig.

Tack lensara
Omdömet skrevs 29 juli 2020

+ Hotellet har ett bra läge mitt i Borgholm och nära Borgholms hamn. Frukosten var ganska bra. Rummet var stort (hade ett med extra bädd). Trevlig uteservering/terrass med utsikt över havet och kvällssolen.
- Vi fick ett rum där det var väldigt lyhört, omöjligt att sova längre än till kl 07:30! Kan tänka mig att det är värre under somrar då det inte är Corona och hotellet har nattklubb/after beach.
- Dåligt städat, man blev smutsig under fötterna när man gick på golvet, fläckar på madrass överdraget och hår i duschen.
- Dubbelsängen var bäddad med två enkellakan som gled isär.
- Gick till restaurangen och bad om att få ett glas med is att ta upp till rummet. Då fick vi till svar att det inte var gratis, så fick sätta det på rummet (minns inte priset). Tycker det kunde ingått då det inte fanns några ismaskiner i korridorerna och när man betalat 2400 kr för en natt.

Tack Elina Z
Omdömet skrevs 19 juli 2020

Vi hade ganska höga förhoppningar på detta boende men det var endast helt okej. Rummet vi bodde i var riktigt slitet och i duschen så var duschdraperiet för litet åt alla håll så det var översvämning i badrummet alla dagar vi bodde där.

Frukoste, personal och läge är för övrigt väldigt bra!

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack 266amanda