Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Personalen här är verkligen som man vill att den ska vara på restaurang.
Vi var ett stort sällskap som hanterades utmärkt, vi fick maten samtidigt, servisen var glada och trevliga under hela kvällen och utsikten är underbar.
Kan verkligen rekommendera halloumiburgaren!
Torsken vad god, men lite tråkig.

Tack lensara
Omdömet skrevs 29 juli 2020

+ Hotellet har ett bra läge mitt i Borgholm och nära Borgholms hamn. Frukosten var ganska bra. Rummet var stort (hade ett med extra bädd). Trevlig uteservering/terrass med utsikt över havet och kvällssolen.
- Vi fick ett rum där det var väldigt lyhört, omöjligt att sova längre än till kl 07:30! Kan tänka mig att det är värre under somrar då det inte är Corona och hotellet har nattklubb/after beach.
- Dåligt städat, man blev smutsig under fötterna när man gick på golvet, fläckar på madrass överdraget och hår i duschen.
- Dubbelsängen var bäddad med två enkellakan som gled isär.
- Gick till restaurangen och bad om att få ett glas med is att ta upp till rummet. Då fick vi till svar att det inte var gratis, så fick sätta det på rummet (minns inte priset). Tycker det kunde ingått då det inte fanns några ismaskiner i korridorerna och när man betalat 2400 kr för en natt.

Tack Elina Z
Omdömet skrevs 19 juli 2020

Vi hade ganska höga förhoppningar på detta boende men det var endast helt okej. Rummet vi bodde i var riktigt slitet och i duschen så var duschdraperiet för litet åt alla håll så det var översvämning i badrummet alla dagar vi bodde där.

Frukoste, personal och läge är för övrigt väldigt bra!

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack 266amanda
Omdömet skrevs 15 juli 2020

När vi bokade framgick inte att hotellet höll på att renoveras. Hade en byggnadsställning utanför ett av fönstren mot havet samt att vi blev väckta vid kl. 08.00 av en slagborrmaskin. Rummens standard inte bättre än ett standardhotell. Saknade kyl trots familjerum. Ingen vattenkokare med te, kaffe eller choklad. Erbjöds inte heller fritt någon annan stans på hotellet Vi hyrde familjerum med havsutsikt och betalade drygt 6 400:- för 3 nätter. Utsikten var bra bortsett från byggnadsställningen. Inte prisvärt och inget avdrag på priset pga underhållet. Ett plus för trevlig personal och god mat på Dockside. Frukosten OK.

Rumstips: Kolla så att ditt rum inte påverkas av renoveringsarbeten.
Tack 932joakimh
Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Mysigt hotell med en bra frukostbuffé och trevlig och hjälpsam personal. Ligger precis vid båthamnen och ett stenkast bort från Storgatan där klädbutiker och resturangerna varvar varandra. Rekommenderar helt klart detta hotell.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack VEKN