Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 15 juli 2020

När vi bokade framgick inte att hotellet höll på att renoveras. Hade en byggnadsställning utanför ett av fönstren mot havet samt att vi blev väckta vid kl. 08.00 av en slagborrmaskin. Rummens standard inte bättre än ett standardhotell. Saknade kyl trots familjerum. Ingen vattenkokare med te, kaffe eller choklad. Erbjöds inte heller fritt någon annan stans på hotellet Vi hyrde familjerum med havsutsikt och betalade drygt 6 400:- för 3 nätter. Utsikten var bra bortsett från byggnadsställningen. Inte prisvärt och inget avdrag på priset pga underhållet. Ett plus för trevlig personal och god mat på Dockside. Frukosten OK.

Rumstips: Kolla så att ditt rum inte påverkas av renoveringsarbeten.
Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 932joakimh
Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Mysigt hotell med en bra frukostbuffé och trevlig och hjälpsam personal. Ligger precis vid båthamnen och ett stenkast bort från Storgatan där klädbutiker och resturangerna varvar varandra. Rekommenderar helt klart detta hotell.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack VEKN
Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

Inget märkvärdigt - något slitet hotell - men en funktionellt hotell som ligger centralt i Borgholm. Bra rum med terass, mindre bra utan... ok frukost. Det ena rummet hade byggnadsställningar utanför och renovering pågick

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Anette F
Omdömet skrevs 5 juli 2020

Tråkig inredning, hål i tyget på enda fåtöljen, inget kylskåp. Bad om is att kyla liten champagneflaska- fanns inte. Bad om att få låna kylskåp men fick nej.. ( fick uppsöka en krog som gav oss is. ) Tråkig frukost utan något utöver det mest basala..

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack LenaD713
Omdömet skrevs 22 juni 2020

Vi bokade ett Strand paket vid Midsommar . bra lägenhet , vi hyrde en lägenhet mot havet , stor balkong med stolar och bord , Lägenheten något sliten , med helt ok . Stor ock bra frukostmatsal . Vi åt mat på Resturangen .på kvällen . Mycket god mat ,och mycket bra service av EBBA

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Janne B