eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Mysigt hotell med en bra frukostbuffé och trevlig och hjälpsam personal. Ligger precis vid båthamnen och ett stenkast bort från Storgatan där klädbutiker och resturangerna varvar varandra. Rekommenderar helt klart detta hotell.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack VEKN
Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

Inget märkvärdigt - något slitet hotell - men en funktionellt hotell som ligger centralt i Borgholm. Bra rum med terass, mindre bra utan... ok frukost. Det ena rummet hade byggnadsställningar utanför och renovering pågick

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Anette F
Omdömet skrevs 5 juli 2020

Tråkig inredning, hål i tyget på enda fåtöljen, inget kylskåp. Bad om is att kyla liten champagneflaska- fanns inte. Bad om att få låna kylskåp men fick nej.. ( fick uppsöka en krog som gav oss is. ) Tråkig frukost utan något utöver det mest basala..

Tack LenaD713
Omdömet skrevs 22 juni 2020

Vi bokade ett Strand paket vid Midsommar . bra lägenhet , vi hyrde en lägenhet mot havet , stor balkong med stolar och bord , Lägenheten något sliten , med helt ok . Stor ock bra frukostmatsal . Vi åt mat på Resturangen .på kvällen . Mycket god mat ,och mycket bra service av EBBA

Tack Janne B
Omdömet skrevs 14 juni 2020

Fina rum, härligt med solstolar på balkonger. Dålig frukost med ett väldigt litet utbud. Fiskmåsar på balkongen som var aggressiva och bajsat överallt. Förövrigt fin utsikt, nära till centrum och hamn. Ingen höjdare, men det var inte heller en dålig vistelse.

Tack milla_nord